Herbalife

Kaikelaista myynissä, itsekin sorruin!! \|O muutama kilo läksi ja kokoajan oli huono ja huippaava olo vaikka luvataan hyvää ja energistä oloa, ja katin kontit..... :kieh: Vatsakin oli kun potkupallo, ei toiminut moniin päiviin liikaa kai kuituja. Nyt olen pariviikkoo ollut ilman ja fiilis normalisoitunut olen oma itseni leppoisa sellainen :saint: silloin olin äkäpussi :p,ei saannu syyvä, ihanaa nyt jätskii, suklaata kaikkee hyvää nam, nam :heart:
 
Verkostohuijausta
Mun vanhemmat oli saatu huijattua tähän kokeilukuukauteen, mutta pakotin ne lupaamaan että pyytävät rahat takaisin heti sen jälkeen eivätkä suostu mihinkään jälleenmyyntisuohon tms.

Eräs tuttava joutui sairaalaan kun oli vetäny noita mömmöjä riittävän kauan.. Sydämenoireita, huimausta, huonovointisuutta..

Verkostomarkkinointihuijausta taas kerran pahimmillaan. Riittävän liukaspuheisia myyntimiehiä riittää ja varsinkin niitä onnettomia jotka näihin tarinoihin uskoo. Surullista.. :(

Höpötys siitä ettei monipuolisesta ruokavaliosta saisi kaikkia vitamiineja on yhtä sontaa. Olisi parempi opetella syömään oikein kuin laittaa elämänsä pillerien ja jauheiden varaan.

Herban puolustajat täällä ovat jälleenmyyjiä.. Kuka sitä omaa oksaa nyt sahaisi..
 
kokemuksella
Mulla ja kaikilla monilla tutuilla jotka tuotetta ovat käyttäneet pelkästään hyviä kokemuksia. Esim todetusti rauskauden jälkeiseen painon pudotukseen tehokkaasti. :) Kannattaa käyttää, laadusta joutuu maksaan!
 
kannattaja
Ite en kyllä ole jälleenmyyjä mutta käyttänyt kauan. Tehokasta. Ne tyhmät jotka sillä pelleilee saavat varmasti ittesä huonoo kuntoon, niinku millä tahansa muulla jos väärin käyttää. Kannattaa kattoa peilii jos ei homma toimi.
 
Helly
Minusta elämä ilman Herbalifeä on parempi, ainakin minulle. Toisaalta olen tyytyväinen että kokeilin, enhän muuten voisi sanoa sopiiko vaiko ei minulle henkilökohtaisesti. Ei sopinut.


Olen käyttänyt Herbalifen tuotteita lyhyen hetken. Aineenvaihdunta ei toiminut sitten ei millään (uloste ei tullut sponttaanisti), söin vaikka minkä sortin pilleriä ja join vettä 3 litraa päivässä.

Mitä tulee Suomen jääkiekkomaajoukkueen ja Herbalifen sopimukseen, minusta kysymyksessä on puhtaasti näiden kahden välinen mainos-sopimus. Uskoisin näin, koska ainakaan minun pikku junnulleni ei sponsorit ole tulleet myymään tuotteitaan, että meidän pitäisi ostaa ja käyttää heidän tuotteita, keiden mainokset on heidän pelipaidoissaan tai housuissa.

Haluaisin Herbalifeä käyttäviltä vastauksen seuraavaan:

Miksi herbalifellä haetaan ns. ihmisen epätasapainossa oleviin asioihin apua, huomiota kiinnitetään ongelmallisiin asioihin.
Kun minulle on kerrottu Herbalifestä, on sen kerrottu auttavan uupumukseen, väsymykseen ja stressiin. Tämän päivän ruoka on tehoviljeltyä, ei ole entisenlaista kiertovieljyä, on ilmansaasteet ja hedelmät tuodaan raakana ulkomailta. Voiko ihmisellä olla mikään asia elämässään kunnossa ennenkuin hän alkaa käyttämään Herbalifea?

Esittelyssä kerrotaan tuotteen hyvistä puolista. Minusta se on jonkin "harhan" luomista,koska asioilla on kielteisiä puoliakin.
Muutenhan ei ole kehitettävää.

Olisi kiva kuulla joukko sellaisia asioita joissa ei ole kielteisyyden, negatiivisuuden tai ongelman häivää...

Ihmisjoukossamme on allergisia ihmisiä, jotka eivät tiedä ennenkuin Herbalifen tuotteita kokeilevat tai erilaisia ruokaaineita syövät, tuleeko oireita vaiko ei. Kun toisille tulee allergioita toisista asioista ja toisille toisista. Kenen on vastuu jos ihmiselle tulee allergisia oireita Herbalifen tuotteista ja niitä suositellaan myyjän puolelta käyttämään tuotteita, että tottuisi tuotteisiin?

"Ruisleipä kinkulla ja kasviksilla höystettynä on hyvää"
 
Luin mielenkiinnolla kaikki keskustelut Herbalifesta tällä palstalla. Olen ollut kuurilla viikon, paino ei ole tippunut vielä. Nyt on ISO kysymys, jatkanko eli sitoudunko kuukauden kokeilemiseen ja ohjelmaan, jonka jälleenmyyjä eilen minulle teki. Olen aikaisemmin kokeillut "kaikki konstit", mutta lujassa on paino. Olen 53v. mummo.
 
heippa! mulla on todella hyvää sanottavaa herbalifesta.kuurilla oon ollu nyt 6 viikkoa ja paino tippunut 7kg,valtava makeanhimo hellittänyt ja vyötäröltä senttejä sulanut.oon myös piristynyt valtavasti.mieletön tuote !!!sulle "mummo" sanon,että ehdottomasti kannattaa jatkaa käyttöä,kyllä tuloksia syntyy!
 
itse olen käyttänyt herbalifen tuotteita "oman ohjelman " mukaisesti 7vkoa, paino lähtenyt mukavasti tippumaan (3kg), mutta mikä parasta fibromyalgiakipuni ovat melkein kokonaan kadonneet ja energiaa riittää pilvin pimein, jopa yöunenlaatukin tuntuu parantuneen. niin tai näin, en voi olla kuin tyytyväinen kohenneeseen elämänlaatuun. B)
 
Kiitti Kattimatti ja Saparo!
Minulla on myös fibromyalgia, kuinka herbalife auttaa siinä. Käytän pirtelöjauhetta ja yrttitabletteja. Niilläkö Saparo on saanut hyviä tuloksia? ..Jatkoin sitten toisen viikon, 200 g vasta mennyt, mutta suunta on oikea. Myyjä kannustaa kovasti, soittaa ja tsemppaa! :) :)
 
Yes
Kyllä Herbalife tuotteet ovat hyviä ja auttavat kun vaan jaksaa tehdä työtä sen eteen.
Itse aloitin syksyllä 2004 ja joulukuussa 2004 oli kuusi kiloa pudonnut eli yli tavoitteeni (5 kg) mennyt.
Olin pirteä, energinen ja tyytyväinen kun monen monta senttiä vyötäröltä, reisistä kadonnut. Söin aamulla ja lounaaksi pirtelön sekä jos teki mieli jotain hyvää otin mantelipatukan. Päivälliseksi ihan normaalia ruokaa mitä muut perheenjäsenet söivät, ehkä itselläni lautasella enempi vihanneksi ja juureksia.
Kilot pysyivät poissa viime talveen asti, sillä itse lopetin jostain syystä viime kesänä tuotteiden käytön. En muutenkaan käyttänyt pirtelöä kuin aamuisin sen kuuden kilon pudottamisen jälkeen, aamupalaksi. Vitamiineja söin myös kesään asti. Nyt huomaan kun olen saanut kilot takaisin, tunnen itseni väsyneeksi ja nuutuneeksi. Liikuntaa olen harrastanut koko ajan sillä lenkkeilen koirieni kanssa ja aloitin viime vuonna kuntosalilla ja jumpassa käynnit mutta uskon että Herbatuotteet ovat olleet hyvänä tukena painonpudottamisessa ja sen ylläpitämisessä.
 
bodari
jepjep.ottakaa oikeesti selville mistä on kyse..Ottakaa bodareiden vitamiiniopista selvää, pikkasen paremmassa ja terveellisemmässä ruossa mennään....Taikka syöttäkää ipanoille oikeesti rasvasta valmisruokaa.
Helppoo heitellä herjaa ku ei tiedä mitään.esim herban tuotteet testataan maineikkaassa uclassa..mikä se on!!!????
 
Ennen aina väsynyt
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.04.2007 klo 10:57 saparo kirjoitti:
itse olen käyttänyt herbalifen tuotteita "oman ohjelman " mukaisesti 7vkoa, paino lähtenyt mukavasti tippumaan (3kg), mutta mikä parasta fibromyalgiakipuni ovat melkein kokonaan kadonneet ja energiaa riittää pilvin pimein, jopa yöunenlaatukin tuntuu parantuneen. niin tai näin, en voi olla kuin tyytyväinen kohenneeseen elämänlaatuun. B)
Onpa kiva kuulla, että muutkin kertovat hyviä kokemuksia Herbalifesta! Olen ottanut kahta pirtelöä ja puristeita yli kolme kuukautta. Olen ensimmäistä kertaa elämässäni ollut energinen! Fibromyalgialääkkeitä olen vähentänyt noin neljännekseen siitä mitä ennen söin. Vatsa (lääkkeillä pilattu) on rauhoittunut ja toimii hyvin. Yöhikoilut (mummotauti) pysyvät poissa, jos en syö huonoja hiilihydraatteja. Painonpudotusta en tarvinnut, mutta vyötärö on kiinteytynyt. Jaksan jopa liikkua, mikä ennen oli aivan mahdoton ajatuksenakin! Masennuslääkkeitä syön vielä, mutta en oikeastaan enää tarvitsisi niitäkään. Elämänhalu, -ilo ja energisyys ovat tulleet oikean ravinnon ja riittävän vedenjuonnin myötä. Suosittelen lämpimästi. Tuotteita tutkitaan Jenkeissä todella tarkasti. Firma sai alkunsa siitä, että perustajan äiti kuoli laihdutuslääkkeisiin. Tarjolle ei taatusti laiteta mitään, mikä olisi ihmisille vaarallista.
Alkuun hinta kauhistutti, mutta 2,70 ateriasta ei ole paljon. Olen säästänyt niin ruoka- kuin lääkekuluissakin. Ja miksi ihminen ei ole valmis panostamaan omaan hyvinvointiinsa? Läheistenkin elämä on paljon helpompaa, jos pidämme itsemme kunnossa. Siksi puututaan epäkohtiin, että ihmiset hankkimalla hankkivat niitä elämäänsä...
 

Yhteistyössä