Herbalife

herbaantunut
Olen käyttänyt Herbalifen tuotteita kohta 5kk,kiloja on lähtenyt n.12,senttejä :vyötäröltä 64cm plus muut.Levottomat jalat ovat rauhoittuneet ja olo on muutenkin mahtava :flower: 3 raskauden myötä tulleet kilot olen päättänyt karistaa kaikki(n.30kg).Olen aina ollut pirteä ihminen,mutta en koskaan oikein ravittu(paitsi nyt ,kiitos Herbalifen).Ps.laihdutussetti maksaa 160.55e. :hug:
 
moikka
HUMPUUKKIa, SANON MInÄ!

Täytyy laittaa ruokapuoli remonttiin, eikä noilla vippaskonsteilla saa kuin hetkellisiä tulosia, ellei ruokavalioo muuta , vai aiotteko loppuikänne "jotain jauheita vaan syödä??" :LOL: :LOL:
 
Itse olen lihonut joka raskauden aikana n. 20 kiloa.Ja kaikki olen saanut pois ilman ihme diettiä tai painonvartijoita.
Olen syönyt vähemmän ja liikkunut enemmän ja ihan ilmaista on ollut!!
Jos totta puhutaan niin ne jotka laihuttavat painovartijoissa niin tiesittekö että vain 5 prosenttia niistä pysyvät normaali painoisena jatkossa.
 
kuuri menossa
heips

kyllä tehoaa! idea on se että 2 ateriaa korvataan pirtelöllä ja muuten syödään normaalisti. Ensin on kuitenkin opeteltava juomaan 2 litraa vettä päiväsä. sen jälkeen ku paino pudotettu tulee painon tasausvaihe eli paino pyritään pitämään tavoitteessa. Tässä ajassa kyllä oppii oikean lautasmallin ja lisäksi sen että mitä kannattaa syödä. Peruna mm. oppii korvaamaan jollain muulla kasviksella. ei vaikeaa !

Hinta noin 160 eur /kk sis kaikki tarvittavat aineet

Mulla tavoite 10 kg ja ekan viikon aikana lähti 3 kg ja 4 senttiä vyötäröltä
 
Christina
Minäkin muinoin olin Kultaohjelmalla ( n.2viikkoa), ja paino putosikin ihan kiitettävästi, mutta entäs sitten kun se kuuri on ohitse????? Paino tulee moninkertaisena takaisin, jos et sitten halua syödä lopunelämääsi niitä pirtelöitä sun muita.

Kaikkein paras laidutuskeino on vaan muuttaa pysyvästi ruokailutottumuksia, eikä vetää jotain patukoita, tabuja ja pirtelöitä nassuun... :headwall: :headwall:
Ja hemmetin kallista se on, pidemmän päälle.
 
Tyytyväinen
Kaksi ekaa päivää olin nälkäinen ja vihainen, kunnes opin rytmityksen ja välipalojen tärkeyden.

Herbalifella olen oppinut hallitsemaan päivän ruoka-annoksiani, syömisen rytmitystä ja nälän poissa pitämistä. Olen laihduttanut nyt Herbalifen avulla lähes 10kg, tosin en ole pysynyt ohjalmassa tiukasti vaan pidän herkuttelupäiviä aina kun sellainen eteen tulee (synttärit, joulu ym juhlat). Olen sekä oppinut syömään pienempiä annoksia että erottamaan nälän janosta - siinä laihduttajalle ensimmäinen oppitunti :) Nykyään veden juominen on minulle tapa siinä kuin pulla ja keksi olivat ennen.

Olen kyllä ollut enemmän kuin tyytyväinen Herbalifeen ja epäilijöille tiedoksi:
Laihtumiseni ei ole yksinomaan Herbalifen ansiota!
- syön terveellisemmin kuin ennen
- liikun säännöllisesti ja nautinnolla
- rytmitän päivän ateriani
- osaan pitää myös "herbattomia" päiviä, jopa viikkoja
- nautin laihtumisestani ja uusista ruokatottumuksistani

Suurimpaan ääneen epäilijät ovat varmasti niitä pettyneitä ikuisia laihduttajia, jotka luulevat Herbalifen olevan joku "ihmekonsti", jolla laihtuu kunhan vaan maksaa siitä. Ei se niin mene. Laihtumiseen tarvitaan AINA oma tahto ja tekoja. Herbalife on vain apuväline tiellämme terveellisempään elämään, sen tien tasoittaja ;)
 
Mä voisin ehkä olla kiinnostunut noista patukoista. Oon syöny Nutriletin patukoita, mutta ne vaan on aika kalliita...

Ja ilman postikuluja paras. Postareitten kanssa hinta taitaa mennä aika samoihin Nutriletin kanssa.
 
Naapurini osti Herbalifea ja olen siitä itsekin kuullut. Nyt lähdin surffailemaan ja päädyin tänne. Olen laihduttanut aikaisemmin käydessäni OA-ryhmässä ja Painonvartjoissa. Molemmilla hyviä tuloksia. Olen vain huono pitämään yllä hyviä ruokailutottumuksia ja nyt vähän innostuin kun naapurin kaveri puhui tästä Herbalifesta ja on tulossa käymään esittelykäynnille. Ja nyt olen kahden vaiheilla ostaako vai ei.
Joskus turhauttaa kun pitää miettiä mitä syö, joten silloin olisi hyvä jos voisi vain syödä pirtelöitä miettimättä. Joskus taas saan innostuksen syödä terveellisesti ja monipuolisesti ja haluankin itse valita mitä syön.
Nyt pelkäänkin sitä, että kyllästyn syömään noita pirtelöitä mutta eniten pelkään nälän tunnetta, jota mun on vaikea kestää. Saako syödä hedelmiä yms. lisäksi? Ja kuulin, että yhden täyden aterian voi syödä joka päivä.

Kiitos kun olette kertoneet kokemuksianne. Laitan omiani tänne jos päätän kokeilla vaikka vain kuukauden päästäkseni alkuun laihdutuksessa.
 
Mitäs sitten kun lopetatte pirtelöiden syönnin? Syötte normaalisti? Paino nousee hurjasti, jopa kaksinkertaisesti. Näin kävi mulle, vaikka koetin syödä ns.kevyesti. En viitsi alkaa enempää paasaamaan, mutta harkitkaa vielä :attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 09:12 vieras kirjoitti:
Mitäs sitten kun lopetatte pirtelöiden syönnin? Syötte normaalisti? Paino nousee hurjasti, jopa kaksinkertaisesti. Näin kävi mulle, vaikka koetin syödä ns.kevyesti. En viitsi alkaa enempää paasaamaan, mutta harkitkaa vielä :attn:
Tämäpä just. Laihduttaminen ei ole niin vaikeaa kuin painonhallinta...
 
Mulla on hyviä kokemuksia Herbalifen tuotteista.

Ensinnäkin: mitä järkeä kenenkään on laihduttaa, jos ei tarkoita laihduttaa pysyvästi. Se tarkoittaa AINA, että jokin muuttuu pysyvästi. Jos ei halua syödä lopun elämäänsä pirtelöitä (joita on monen makuisia ja joihin voi sekoittaa tehosekoittimessa esim. hedelmiä ta marjoja), täytyy muu ruokavalio muuttaa radikaalisti ja SAMANLAISEKSI kuin pirtelöiden ravintoaine-koostumus. PALJON proteiinia, hieman hiilihydraatteja, riittävästi vitamiineja ja hivenaineita. Suomalaiset ravitsemussuositukset laahaavat jäljessä, mutta tulevat luultavasti tulevaisuudessa muuttumaan juuri hiilareiden suosimisen osalta.

Onnea yritykselle saada tarvittavat ravintoaineet "normaaliruuasta"; tutkimusten mukaan tehoviljely on vienyt jo viljan ja kasvisten ravintoaineista jopa 90 % pois. Suomalaisilla on jo niin kovat puutokset, etteivät ne parin viikon pikakuureilla lähde vaan tarvitaan enemmän aikaa.

Vaikka olisit kuinka normaalipainoinen, se ei tarkoita että olisit TERVE. Mietippä ite, paljonko päivässä saat vitamiineja ym. ja olisiko niillä mitään vaikutusta vaikkapa allergioihin, nuhiin jne.

Ne, jotka toivovat laihtuvansa parissa viikossa ja sen jälkeen kuvittelevat voivansa mussuttaa leipää ja pullaa sohvalla tyytyväisenä lihomatta; älkää edes vaivautuko!

Itse käytän herbalife-tuotteita ravintolisänä, koska niiden avulla olen terveempi kuin koskaan ennen.

Ja rahan säästäjät: miettikää paljonko rahaa menee tupakkaan, alkoholiin, karkkipussiin, meikkeihin, rahapeleihin jne. Jos terveyden kustannuksella haluatte rahanne säästää ja syytää ne jonnekin turhaan, niin olkaa hyvät vaan. #&%?$!* että olisi muka kallistra, itse olen köyhä opiskelija, joka haluaa kuluttaa vähäiset rahansa nimenomaanterveyteensä ja hyvään oloonsa ja säästää jostain muualta. Pihit älkää sitten valittako kun terveys reistailee!

 
Loppuelämän hyvinvoi
Hei,
Harmillista, että olette saaneet Herbasta väärää infoa luontaistuotekauppiailta ym. Herbaa on tutkittu todella paljon ja se on mm. Suomen jääkiekkomaajoukkueen ravintosponsori seuraavat 3v.Tuskin syöttävät pulvereita huippu urheilijoille...Jokainen tekee omat valintansa, se mikä sopii toiselle ei taas ole sen toisen juttu.Itse olen ollut asiakkaana vuosia ja käytän tuotteita osana hyvinvointia.

Jokaisella on varmasti mielipiteitä kaikesta suuntaan ja toiseen-ihan kaikkea ei tarvitse uskoa.....
 
itse tein 300e tilauksen tässä Herbalifelle ja tuotteet ihan itselle, mukana myös kosmetiikkaa.
Uskon näihin tuotteisiin todella. Monet jaarittelee, että entäs sitten ne pysyvät tulokset käytön jälkeen, ellei loppuelämäänsä hörpi pirtelöitä? No, onhan se ensinnäkin jotain, kun saa selluliitit lähtemään näillä, kun ei aiemmin ruoan säännöstely ja kovaliikuntakaan tehonnu. Eli näissä kun on ravintoaineet oikeissa suhteissaan, niin tekee vaan hyvää. Parempi maksaa nyt, kun myöhemmin sairaudesta tai plastiikkakirurgiasta.
Ja moni sellainen vaikkei herbaakaan, niin ymmärtää jo sen seikan ettei päivän ruuasta saa kaikkia tarvittavia vitamiinejä!!! Monipuolinen ruokavalio silti kunniaan ja liikunta toki. Mutta just huippu-urheilijatkin tankkaa herbalifenprtelöitä ja patukoita urheilusuoritusten aikana ja jälkeen palautumisessa, että kyllähän nämä tuotteet pitää terveyttä yllä, sillä tavalla että elimistö saa kaikki välttämättömät ravinto aineet ihan elintarvikkeiden muodossa. Eli ei ole kysees mitään "ihme jauhoja ja ihmepillereitä!". Hera ja soijajauheeseen tehtyjä vaan. Kyl itsekin alkuun pidin hömpötyksenä, mutta tiedon ja kokemuksen myötä, suosittelen tätä nykyä kaikille käyttöön vaikka loppuelämäksikin, lisää hyvin vointia.
 
just joo
Viinan kanssa noi oli helevetin hyviä ei ollu aamulla rapula ja rapula aamusin toimii samoja aineitahan työnnetää urheilioille.Ei kannata luottaa tollasiin juttuihin :attn:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 09:44 Selenicereus kirjoitti:
Laihduttaminen ei ole niin vaikeaa kuin painonhallinta...
Eri mieltä.
Jos laihduttaa elämäntapa muutoksella, niin painonhallinta ei ole sen vaikeampaa kuin laihduttaminen. Laihduttamisen ja painonhallinnan ero on vain se että voit syödä vähän enemmän. Syöt terveellisesti, liikut säännöllisesti ja käyt joka viikko vaa'alla, jos paino alkaa nousta tarkasta elämäntapasi ja korjaa niitä.

Mikä painonhallinnassa on vaikeampaa kuin laihduttaessa?
 
mimo
Mulla on tosi hyviä kokemuksia herbalifesta. Aloitin tuotekäytön noin vuosi sitten: paino putosi 8kg kolmessa kuukaudessa, siitepölyallergiaoireet pysyneet kurissa (ei tarvitse syödä allergialääkkeitä) atooppinen ihoni parantui: en tarvitse enää kortisoni voiteita ja ihoni on todella hyvässä kunnossa. Yleinen vireystaso myös nousi huimasti, en tarvitse enää unta yhtä paljon kuin ennen, makean himo katosi. Nykyään urheilen paljon ja herbatuotteista on siinäkin hyötyä: jaksaa tehdä treenin kunnolla, kehittyy nopeasti ja palautuu nopeasti. Suosittelen tuotteita ehdottomasti kaikille! Ja mitä hintaan tulee, se määräytyy sen mukaan mitä tuotteita käytät. itselläni tuli ainakin ruokalaskussa säästöä. Ja jos tekee jälleenmyyjä sopimuksen, niin saa tuotteet edullisemmin. Jälleenmyyjä sopimus ei kuitenkaan velvoita yhtään mihinkää. :) =)
 
mimo
Mulla on tosi hyviä kokemuksia herbalifesta. Aloitin tuotekäytön noin vuosi sitten: paino putosi 8kg kolmessa kuukaudessa, siitepölyallergiaoireet pysyneet kurissa (ei tarvitse syödä allergialääkkeitä) atooppinen ihoni parantui: en tarvitse enää kortisoni voiteita ja ihoni on todella hyvässä kunnossa. Yleinen vireystaso myös nousi huimasti, en tarvitse enää unta yhtä paljon kuin ennen, makean himo katosi. Nykyään urheilen paljon ja herbatuotteista on siinäkin hyötyä: jaksaa tehdä treenin kunnolla, kehittyy nopeasti ja palautuu nopeasti. Suosittelen tuotteita ehdottomasti kaikille! Ja mitä hintaan tulee, se määräytyy sen mukaan mitä tuotteita käytät. itselläni tuli ainakin ruokalaskussa säästöä. Ja jos tekee jälleenmyyjä sopimuksen, niin saa tuotteet edullisemmin. Jälleenmyyjä sopimus ei kuitenkaan velvoita yhtään mihinkää. :) =)
 
mimo
Mulla on tosi hyviä kokemuksia herbalifesta. Aloitin tuotekäytön noin vuosi sitten: paino putosi 8kg kolmessa kuukaudessa, siitepölyallergiaoireet pysyneet kurissa (ei tarvitse syödä allergialääkkeitä) atooppinen ihoni parantui: en tarvitse enää kortisoni voiteita ja ihoni on todella hyvässä kunnossa. Yleinen vireystaso myös nousi huimasti, en tarvitse enää unta yhtä paljon kuin ennen, makean himo katosi. Nykyään urheilen paljon ja herbatuotteista on siinäkin hyötyä: jaksaa tehdä treenin kunnolla, kehittyy nopeasti ja palautuu nopeasti. Suosittelen tuotteita ehdottomasti kaikille! Ja mitä hintaan tulee, se määräytyy sen mukaan mitä tuotteita käytät. itselläni tuli ainakin ruokalaskussa säästöä. Ja jos tekee jälleenmyyjä sopimuksen, niin saa tuotteet edullisemmin. Jälleenmyyjä sopimus ei kuitenkaan velvoita yhtään mihinkää. :) =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 17:49 Ljusa kirjoitti:
Mikä painonhallinnassa on vaikeampaa kuin laihduttaessa?
No kysy niiltä, jotka aloittavat pisteilyn jotain viidettä kertaa. Ett ovat onnistuneet pudotamaan ENNENKIN painonvartijoiden pisteillä, mutta sitten salakavalasti(?) kilot ovat taas kertyneet.

Aika raflaava kysymys, kun ottaa huomioon, että täällä on monia monia monia, jotka ovat joskus laihduttaneet ja paino on lähtenyt nousemaan. Ja yhtäkään sellaista laihduttajaa en tiedä, joka lähtee sillä asenteella, ett nyt vaan laihdutan nämä ja sitten jatkan entisellään. En usko, että kenelläkään on motivaatio-ongelmia. Jos on, niin ei ne aloitakaan. Tai jaksavat sen viikon.

Ja ne, jotka haaveilevat nopeasti pari kilon pudotuksesta jollain kaalisoppakuurilla ovat useimmiten sellaisia, joilla ei varsinaista ylipainoa edes ole.

Se on paha, ettei tuota elämäntapamuutosta voi oikein tutkia, kun vasta kuoleman jälkeen tietää, että miten se onnistui :D <br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 17:49 Ljusa kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.01.2007 klo 09:44 Selenicereus kirjoitti:
Laihduttaminen ei ole niin vaikeaa kuin painonhallinta...
Eri mieltä.
Jos laihduttaa elämäntapa muutoksella, niin painonhallinta ei ole sen vaikeampaa kuin laihduttaminen. Laihduttamisen ja painonhallinnan ero on vain se että voit syödä vähän enemmän. Syöt terveellisesti, liikut säännöllisesti ja käyt joka viikko vaa'alla, jos paino alkaa nousta tarkasta elämäntapasi ja korjaa niitä.

Mikä painonhallinnassa on vaikeampaa kuin laihduttaessa?
Mä kysyn sityä yleisesti kaikilta, koska tuossa ylhäällä on minun näkemykseni. Olisi mukava tietää mikä siinä on muiden mielestä pielessä.<br><br>
 
energiaa
Eräs sukulaiseni, jonka näin pitkästä aikaa, on käyttänyt Herbalifen tuotteita 5 vuotta, ja innostuin hommasta hänen energisyytensä, elämäniloisuutensa ja hyvän vointinsa takia.
Aion kokeilla Herbalifen tuotteita kahdesta syystä.
- Ruokailutottumukseni ovat surkeita. Olen opiskelija, enkä ehdi/jaksa miettiä, tulevatko kaikki tarvittavat vitamiinit saatua.
- Haluaisin olla energisempi. Vaikkei laihduttaminen olekaan tärkein tavoitteeni, ei olisi pahitteeksi, jos kiloja lähtisi kasvaneen kuntoiluinnon kylkiäisenä :p ...pelkkä Herbalife tuskin hoitaa laihdutusta puolestani, mutta se saattaa toimia innostavana ja tukevana tekijänä.

Kokeiluun lähden turvallisin ja innostunein mielin. On helppo luottaa tuttuun ihmiseen, jolla on vuosien kokemus. :)
Voin kirjoittaa tänne omasta kokemuksestani muutaman kuukauden päästä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 20:00 Ljusa kirjoitti:
Mä kysyn sityä yleisesti kaikilta, koska tuossa ylhäällä on minun näkemykseni. Olisi mukava tietää mikä siinä on muiden mielestä pielessä.
Hyvä kysymys, huono paikka. Tälle vois tehdä oman ketjun, kun tää herba-otsikko ei kovin monella kiinnosta..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.03.2007 klo 09:50 Selenicereus kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.03.2007 klo 20:00 Ljusa kirjoitti:
Mä kysyn sityä yleisesti kaikilta, koska tuossa ylhäällä on minun näkemykseni. Olisi mukava tietää mikä siinä on muiden mielestä pielessä.
Hyvä kysymys, huono paikka. Tälle vois tehdä oman ketjun, kun tää herba-otsikko ei kovin monella kiinnosta..
Totta puhut. :D
 
Lea
Olen käyttänyt Herbalifen tuotteita joulukuun 2006 alusta painonhallintaan ja olen saanut niistä energiaa ja hyvän olon ja mikä tärkeintä paino on pudonnut 19 kiloa. Vielä on kiloja jäljellä ja aion pudottaa nekin. Herbalife on elämäntapa, meillä koko perhe käyttää. Mieheni ja poikani urheilun tukena. Tämä pirtelö toimii myös mainiona palautusjuomana treenin jälkeen. Jos haluat tietää lisää miten tämän olen tehnyt kirjoita. lea.pulkkinen@pp5.inet.fi
PS: hinta ei ole se este syöthän muutenkin tärkeintä on muuttaa elämäntapa. Tuotteet käyvät vauvasta vaariin, niistä saat kaikki tarvittavat ravintoaineet ja vitamiinit, tavallista ruokaa unohtamatta. Ei enää lääkekuureja vaan luonnonmukaisia ravintoaineita. Herbalife on turvallista ja tutkittua ja nopeaa ruokaa parhaassa muodossa.
 

Yhteistyössä