Heippa!!
Minä käytän!!!
Olen laihtunut hyvinvointiohjelmalla pari kiloa kuussa. tämä tarkoittaa että olen korvannut aamupalan pirtelöllä johon lisään hedelmiä,marjoja ym.. lisäksi syön proteinipit. välipaloja 2 ja kaksi kevyttä ateriaa jossa paljon vihanneksia. En ikävä kyllä ehdi liikkumaan niin paljon kuin haluaisin, eli paino voisi pudota nopeamminkin.. Olen tosin raskaana, joten tavoitteena olisi nyt välttää sen 20kg kilon painonnousu jonka olen aikaisemmissa odotuksissa itseeni saanut. Vettä pitää myös juoda väh 2litraa päivässä. jos vesi ei maistu voi juoda herban omaa yrttiteetä joka myös nopeuttaa aineenvaihduntaa. Laihdutusohjelmalla korvataa 2 ateriaa pirtelöllä päivittäin, syödään 1 kevyt ateria ja proteinipitoisia välipaloja tietysti myös mielellään 3-5hedelmää päivittäin ..ja sitä vettä paljon! Tällä ohjelmalla paino putoaa useimilla 4-5kg kuukaudessa. Painonpudotuksen jälkeen on hyvä olla hyvinvointiohjelmalla vielä jonkin aikaa, useimmat tosin syövät tuotteita lopun elämäänsä koska niistä saa virkeyttä ja hyvää oloa..aineenvaihdunta toimii..hiukset ja iho näyttävät hyvältä, ym ym!!
HUOM!!! Proteinipirtelö on hyvänmakuista ja tosi täyttävää, joten napostelut ym herkuttelut jäävät vähän väkisinkin vähemmälle, tai kuten minulla kokonaan pois.
Jokainen ohjelman aloittava saa henk.koht suunnitelman, opastuksen ja ohjauksen koko ohjelmansa ajaksi. Lisäksi myös 30vrk palautusoikeuden tuotteilleen.
Jos kiinnostuit, ja olet tosissasi painonpudotuksen suhteen, laita postia, kerron mielelläni lisää!!!
Terv. Maisa