HERBALIFE?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kesäkuntoon
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Heippa!!

Minä käytän!!!
Olen laihtunut hyvinvointiohjelmalla pari kiloa kuussa. tämä tarkoittaa että olen korvannut aamupalan pirtelöllä johon lisään hedelmiä,marjoja ym.. lisäksi syön proteinipit. välipaloja 2 ja kaksi kevyttä ateriaa jossa paljon vihanneksia. En ikävä kyllä ehdi liikkumaan niin paljon kuin haluaisin, eli paino voisi pudota nopeamminkin.. Olen tosin raskaana, joten tavoitteena olisi nyt välttää sen 20kg kilon painonnousu jonka olen aikaisemmissa odotuksissa itseeni saanut. Vettä pitää myös juoda väh 2litraa päivässä. jos vesi ei maistu voi juoda herban omaa yrttiteetä joka myös nopeuttaa aineenvaihduntaa. Laihdutusohjelmalla korvataa 2 ateriaa pirtelöllä päivittäin, syödään 1 kevyt ateria ja proteinipitoisia välipaloja tietysti myös mielellään 3-5hedelmää päivittäin ..ja sitä vettä paljon! Tällä ohjelmalla paino putoaa useimilla 4-5kg kuukaudessa. Painonpudotuksen jälkeen on hyvä olla hyvinvointiohjelmalla vielä jonkin aikaa, useimmat tosin syövät tuotteita lopun elämäänsä koska niistä saa virkeyttä ja hyvää oloa..aineenvaihdunta toimii..hiukset ja iho näyttävät hyvältä, ym ym!!
HUOM!!! Proteinipirtelö on hyvänmakuista ja tosi täyttävää, joten napostelut ym herkuttelut jäävät vähän väkisinkin vähemmälle, tai kuten minulla kokonaan pois.

Jokainen ohjelman aloittava saa henk.koht suunnitelman, opastuksen ja ohjauksen koko ohjelmansa ajaksi. Lisäksi myös 30vrk palautusoikeuden tuotteilleen.

Jos kiinnostuit, ja olet tosissasi painonpudotuksen suhteen, laita postia, kerron mielelläni lisää!!!
Terv. Maisa

Lisäänpä vielä äskeiseen..

Vältettäviä ruokia:

¤vaaleat vehnätuotteet (kokojyväviljaa sen sijaan on hyvä käyttää)
¤karkit ja sipsit (niiden sijaan suklaaproteini patukat ja paahdetut soijapavut..ovat oikeasti tosi hyviä)

Eli kaikki runsaskalorinen on tietenkin jätettävä pois, koska ei herbalifekään ihmeisiin pysty jos syö entiseen malliin kakkuja ym pullia ;)
itseään täytyy kuitenkin palkita, onnistumisista on mielestäni pieni herkuttelu paikallaan ihan hyvällä omalla tunnolla!!

Peruspaketti (sis. proteinipirtelö jauheen, yksilöllisen prot.jauheen, puhdistavat kuitu&yrtti puristeet ja monivitaiini valmisteen)

Maksaa 115,40 ja kestää n2-3viikkoa
Täsmällisellä ohjelman noudattamisella 10kg lähtee useimmilta 10-15viikossa jonka jälkeen olisi hyvä olla hyvinvointi ohjelmalla vielä ainakin kuukausi. Hyvinvointiohjelmalla sama pakkaus kestää kuukauden. Eli.. koska ohjelma on hintava kannattaa miettiä onko todella tosissaan asiassa, koska tuloksia saat aivan varmasti mutta vain ohjelmaa noudattamalla. Hyvinvointi ohjelmakin laihduttaa mutta pudotus on hitaampaa, n. 2kg kuussa.On hyvä luvata vähemmän. ettei tule pettymyksiä, useimmiten ihmiset laihtuvat kyllä enemmän kun lihakset saavat proteinia ja alkavat kuluttaa energiaa, aineenvaihdunta nopeutuu ja kalorimäärät ruokavaliossa pienenevät.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.02.2005 klo 17:11 Oooo kirjoitti:
tuota,tuota jos kerran kaikki makea pitää jättää pois niin kyllä varmasti paino putoaa ilman herbalifeäkin tuon saman luvatun 10 kg. :D

Ajattelin ihan samaa, tämän palstan sävy alkaa muutenkin haiskahtaa ihan ilmaiselta markkinatouhulta.... :/

Asiat eivät välttämättä ole ihan niin yksinkertaisia.

Joka tapauksessa ne, joilta laihdutus ja painonhallinta ei onnistu helposti, tarvitsevat apua asiassa. Kaikenlaisia pikaratkaisuja on olemassa, mutta ne eivät ole pitkäkantoisia.

Kun on tietämys siitä, että mitä, miksi ja miten, niin kaikki onnistuvat painonhallinnassa. Jos otat yhteyttä, niin kerron lisää: digiposti@yahoo.com

Yhteistyössä