Herätkää vasemmistolaiset akat todellisuuteen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hah..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Hah..

Vieras
Pehmeitä arvoja kannatetaan vaan, voi kuulkaa kullannuput kun ei se tässä kapitalistisessa maailmassa toimi. Lopettakaa se haihattelu ja hyysääminen ja opiskelijaa vaikka matematiikkaa ja laskentatointa. Mikä siinä on että naiset ovat useimmiten vasemmistolaisia ja humanisteja? Tajuatteko te että teille nauraa kaikki miehet. Jos haluatte arvostusta, opiskelkaa oikeita aloja, kunnioittakaa myös kovia arvoja ja herätkää todellisuuteen.

Pehmeitä arvoja kannatetaan vaan, voi kuulkaa kullannuput kun ei se tässä kapitalistisessa maailmassa toimi. Lopettakaa se haihattelu ja hyysääminen ja opiskelijaa vaikka matematiikkaa ja laskentatointa. Mikä siinä on että naiset ovat useimmiten vasemmistolaisia ja humanisteja? Tajuatteko te että teille nauraa kaikki miehet. Jos haluatte arvostusta, opiskelkaa oikeita aloja, kunnioittakaa myös kovia arvoja ja herätkää todellisuuteen.

koska naiset on tottuneet olemaan riippuvaisia, joko yhteiskunnasta tai miehestä

itseelliset naiset on yleensä konservatiivejä

[QUOTE="-p-";29765029]Heh. Täällä yksi omillaan toimeen tuleva vassarinainen. Ihan olen menestyksekkään uran tehnyt humanistisilla arvoillani.[/QUOTE]

sanoinko että kaikki itseelliset naiset on konservatiivejä?

[QUOTE="-p-";29765043]"Yleensä" on niin typerä yleistys, että piti kommentoida. Mun ystäväpiiri on myös täynnä itsellisiä, vasemmistolaisia naisia. Eikös ne porvarinaiset ennemmin jää varakkaan porvarimiehen turvin kotirouviksi?[/QUOTE]

saattaa olla mutta niitä on niin vähän että niillä ei ole tilastollista merkitystä

jos sulla noin sylettää tuo "yleensä" niin mää voin sen verran antaa periksi että korjaan sen muotoon 95%

• Tykkää
Reactions: päätön

Aika jännä, mä kun olen itsekseni jo pitkään naureskellut sitä että miksi ihmeessä yhä enenevissä määrin törmää tälläisiin miehiin. Ne ovat räjähdysmäisesti levinneet ja se on mielestäni erittäin luotaantyöntäviä piirteitä miehissä.

http://m.iltalehti.fi/talous/2014040918198304_ta.shtml

Maan kansalaiset saavat päättää laista ja hallita maata. Suomi on kuitenkin rikas maa eikä toiminta täällä lopu.

Toisaalta köyhätkin voivat muuttaa paremman elämän perässä. Politiikka taitaa olla väärää jos sekä köyhät että rikkaat haluavat lähteä maasta.

Yhteistyössä