Mitä mieltä olette?
Kiva muuten herättää kun äiti siivosi kaikki ja teki suolaiset ja makeiset pullat sen lisääks :snotty:
Kiva muuten herättää kun äiti siivosi kaikki ja teki suolaiset ja makeiset pullat sen lisääks :snotty:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Carda:No aika pitkään kyllä nukuit.. =) Onko teillä jotkin juhlat tulossa kun äitisi leipoo?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Olit vissiin yön töissä? Eikö lapsesi metelöi yhtään?
Alkuperäinen kirjoittaja Primavera:Jos on vähän sekava olo, niin sitten vaan reippaalle kävelylenkille. Kaupan kautta kotiin, että sapuskat riittää seuraavaksi 6 päiväksi. Jos on luontoa lähellä, niin takuulla piristyt. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja Primavera:Jos on vähän sekava olo, niin sitten vaan reippaalle kävelylenkille. Kaupan kautta kotiin, että sapuskat riittää seuraavaksi 6 päiväksi. Jos on luontoa lähellä, niin takuulla piristyt. =)
en jaksa :x
Alkuperäinen kirjoittaja karkkih:taas niin turha juttu sulta... taas kiinnostaa kuinka pitkään nukuit |O
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja karkkih:taas niin turha juttu sulta... taas kiinnostaa kuinka pitkään nukuit |O
miks sitten etsit siitä ja vastat, ei sulla taita olla kaikki ok![]()
Alkuperäinen kirjoittaja karkkih:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja karkkih:taas niin turha juttu sulta... taas kiinnostaa kuinka pitkään nukuit |O
mä en oo mitään etsiny :,D kai ny tulee ekana vastaan kun kattoo tota etusivuu haloo.
Alkuperäinen kirjoittaja karkkih:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja karkkih:taas niin turha juttu sulta... taas kiinnostaa kuinka pitkään nukuit |O
mä en oo mitään etsiny :,D kai ny tulee ekana vastaan kun kattoo tota etusivuu haloo.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja karkkih:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja karkkih:taas niin turha juttu sulta... taas kiinnostaa kuinka pitkään nukuit |O
ai ekana vastaan? Kun viimeinen viesti oli 13.43 ja sä vastasit 15jälkeen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja karkkih:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja karkkih:taas niin turha juttu sulta... taas kiinnostaa kuinka pitkään nukuit |O
ai ekana vastaan? Kun viimeinen viesti oli 13.43 ja sä vastasit 15jälkeen
Aika hiljainen palsta ollut, jos tämä ketju on ollut etusivulla.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No mitä mieltä, ei mitään- tiedossa on ollut ennekin ettet sinä itse lapsiasi hoida vaikka kuinka niin kehutkin.