heräsin aamulla karmeaan mahakipuun ja nyt olen ripuloinut ainakin sata kertaa! koska tää loppuu???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ripulikakka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

ripulikakka

Vieras
Mistähän mä tän taudin nyt olen saanu =( Onko mahataudissa pitkä itämisaika? Te joilla on ollut tätä niin kauanko kesti?
Oksentanut en ole vielä ,mutta on ajan kysymys että milloin...

:hug: viikon päästä viimeistään...luultavasti huomenna.. nimim. 5pv pientä lämpöä, ripulia ja 6.na päivänä kunnon oksut ja siihen se sit minun kohdalta loppui.

Tääl on kans yks joka on ripuloinut ja oksentanut kilpaa koko yön. Nyt on hiukan harvemmassa vessavierailut mut mitään en kyl uskalla syödäkään.... Järkyttävin olo sitten supistusten!! :X

Mulla kesti viimeksi toi ripulivaihe 1,5vrk. Aina on raju ja noin 1vrk tuska+vessassa asuminen. Samalla hoituu laattaaminen tossa vuorokaudessa. En vertais suppareihin omalla kohdallani, molemmat kivut omalla laillaan hirveitä.

Alkuperäinen kirjoittaja ripulikakka:
Mistähän mä tän taudin nyt olen saanu =( Onko mahataudissa pitkä itämisaika? Te joilla on ollut tätä niin kauanko kesti?
Oksentanut en ole vielä ,mutta on ajan kysymys että milloin...

Sepäse kun pöpö tulee mistä vaan. Viimeksi mä olin käynyt kahdessa kaupassa ja toin taudin kotiin. Joku oli kantanut pöpön kärryyn tms paikkaan.

Yhteistyössä