Heräsin äsken ja lähden nyt 20 kilometrin lenkille. Mikä on sinun tekosyysi?

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ei ole mitään tekosyytä, En ole huippu-urheilija enkä tähtää mihinkään. Toki kohtuukunto on ihan hyvä asia. Itse lenkkeilin aikoinaan melko paljonkin. Vuosia se oli vähän hampaat irvessä, mutta sitten kun kunto nousi aloin nauttia siitä. Kuuntelin juostessa musaa ja äänikirjoja. Sitten, jostakin kumman syystä, mua alkoi ahistaa kuulokkeet päässä juokseminen. Irrationaalinen pelko, että joku käy kimppuun tms...

Juokseminen, tai pyöräileminenkin joskus (aasta aahan), on ihan hiivatin tylsää! (Joka päivä tulee pyöräiltyä töihin n. 20km, eikä se oo mitään).

Liikuntaa mielummin harrastaa jahtaamalla vaikka palloa tai hakkaamalla säkkiä!:sneaky:

Juokseminen, tai pyöräileminenkin joskus (aasta aahan), on ihan hiivatin tylsää! (Joka päivä tulee pyöräiltyä töihin n. 20km, eikä se oo mitään).

Liikuntaa mielummin harrastaa jahtaamalla vaikka palloa tai hakkaamalla säkkiä!
Yksilölajit on ihania, pystyy säätelemään itse treenin kovuutta. :) Jos keuhkot meinaa revetä, niin voi mennä metsäpätkälle huilaamaan eikä kukaan nää.

Sen sijaan pallopelissä jos oot häviöllä, niin se on yhtä tuskaa. Aina se pallo on jossain missä et itse ole, mutta joudut raahautumaan taju kankaalla etevämpien perässä vielä seuraavat puoli tuntia.

Viimeksi muokattu:
Kuka hullu tuolla räntäsateessa juoksee kukonlaulun aikaan? On terveellisempää nukkua, kun vielä voi, ettei kärsi univajeesta.
Juu. Jossei ole armottoman aamuvirkku että herää muutenki 6 maissa, niin voi sanoa, että elimistö ei tykkää univajeestakaan. Uni on terveydelle top3:ssa ruuan ja liikkumisen kans.
Se treeni voi olla vaikka illansuussa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Yksilölajit on ihania, pystyy säätelemään itse treenin kovuutta. Jos keuhkot meinaa revetä, niin voi mennä metsäpätkälle huilaamaan eikä kukaan nää.

Sen sijaan pallopelissä jos oot häviöllä, niin se on yhtä tuskaa. Aina se pallo on jossain missä et itse ole, mutta joudut raahautumaan taju kankaalla etevämpien perässä vielä seuraavat puoli tuntia.
Kun on häviöllä esim. pallopeleissä niin pistää tsemppaamaan ihan eri tavoin kuin yksilölajeissa, etenkin jos on yhtä voitonhimoinen kuin minä.:cool:Yksilösuorituksessa mennään metsäpätkälle vetää lonkkaa.:whistle:

Yhteistyössä