Heräs ajatus...mitenkä tekisitte?

Moi taas, siis taas täällä kyselemässä teidän mielipidettänne. Tuli tossa itselle ajatus ja haluaisin kuulla teidän ajatuksia. Kerron vähän taustaa tueksi: Meille tehty 5 x ivf yksityisellä sekä 1 x pas. Näissä hoidoissa olen aina käyttänyt Lugesteronia tukena siirron jälkeen. No, nyt ollaan pitämässä taukoa hoidoista mutta minulla käytössä kuitenkin Glugophage (metformin) jonka avulla olen kahtena viime kiertona bongannut ovulaation.
Minulle on jäänyt noista aikaisemmista hoidoista kotiin noita Lugeja joten mietiskelin tässä, että voisinkohan käyttää niitä ovulaation jälkeiseen aikaan esim. 3-5 päivää oviksesta? Mitä te olette mieltä? Ok, tiedän voisin soittaa ja kysäistä lääkäriltä mutta kirjoitinpa tänne kun asia nyt just päähän pälkähti. Kiitos vastauksista (jälleen kerran).
 
Mun mielestä voit käyttää lugeja limisten parantamiseen, mulle kävi viimeisessä siirrossa niin että lääkäri vahingossa antoi väärät ohjeet ennen siirtoa ja otin siis tuplasti lugeja. Huh että pyörrytti mutta siitä alkiosta saatiin ihana tyttö vauva. Jatkoin siirron jälkeen normaalia luge annosta 2xpäivässä. Mää ottaisin luget jo heti oviksen aikaan mutta nämähän on näitä mun mietteitä ja tuskin lääkärit suosittelee :LOL:
Tsemppiä hoitoihin!
 
Kiitti vastauksesta. Voisin hyvinkin käyttää noita Lugeja jo oviksen aikaan, aloitetaanhan ne ivf-hoidoissakin ennen siirtoa. Nyt tässä odottelen menkkoja alkavaksi, kun on sellaiset tuntemukset joten tuskinkaan tässä kierrossa onnisti mutta seuraavassa laitan Luget peliin.
 

Yhteistyössä