Herään töihin aikaisin aamuyöstä, nyt en osaa enää nukkua edes vapailla!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hensuli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hensuli"

Vieras
Mulla alkaa työt aina viideltä tai kuudelta (viikonloppuisin kuudelta), herään aina tuntia aiemmin niin just ja just kerkeän. Nyt mun rytmi on menny siihen että herään vapaillakin viimeistään seitsemältä! Muilla samanlaisia kokemuksia? Vajaa vuoden oon nyt ollut tuolla työpaikassa. Meidän naapuri on eläkkeellä ja herää aina viideltä, koska heräsi aikoinaan töihin aina siihen aikaan. En todellakaan halua että minulle käy niin että lopun elämääni herään noin aikaisin :( Nukuin ennen varsinkin vapailla helposti puoleenpäivään asti.

Sitä se on vanheneminen. Tuosta vielä unen laatu huononee. Nukut vähemmän syvää unta ja käyt heräämisen pinnassa useammin unen aikana. Et sitten koe nukkuneesi kunnolla. Elämisestä tulee yhtä horrostelua. Alkoholi pahentaa asiaa.

täällä sama homma, ei auta vaikka kuinka myöhään menis viikonloppuna nukkumaan, taatusti neljän-puoliviiden aikaan viimeistään herään ja kyllä ärsyttää. Se on varmaan tämä ikä, yli 20 vuotta olen aikaisin joutunut töihin lähtemään (enkä todellakaan ole mikään aamuihminen luonnostani) ja oikeastaan nyt viimeiset pari-kolme vuotta vasta on tämä "ongelma" ilmennyt, mulla on nyt ikää 41. Kun edes sinne seitsemään sais nukkua niin olisinpa onnelllinen, joskus harvoin käy tosin niin että nousen, käyn vessassa, saatan lukaista aamulehden ja palaan sänkyyn ja peräti nukahdan vielä vajaaksi tunniksi.

Sama juttu täällä, paitsi että kello soi arkiaamuisin klo 5:40.
Että viikonloppuisin sapettaakin ku herää noihin aikoihin. Tai vaikka heräisikin vain silleen vähäsen, niin koirat pitävät huolen siitä että herään kokonaan :D

Onneksi itse saan kuitenkin noin tunnin pyörimisen jälkeen taas unen päästä kii, mutta olisi kyllä ihanaa nukkua putkeen ihan kunnon unet, mutta tätä tämä aikuistuminen kai on...

Yhteistyössä