H
Herätys!
Vieras
Täältä oon keksiny nyt kysyä näistä lapsijutuista, kun itte oon lapseton ja miehellä on lapsi 2vee. Tää mukula kun herää aamulla, niin aluks tuntuu (mun havaintojen mukaan ainakin) aina kitisevän vaikka sais nukkua niin pitkään kun nukuttaa, eli herää itse. Ei mitään riehukohtauksia, mutta siis kitinää, pientä itkua tms. Eikö vois herätä ilosena normisti? Äkkiä se siitä tokenee ja alkaa pyydellä velliä, mut seki on vielä vähän niinkuin kitisemällä.