Heppatyttö ja vanhempi ori

vierailija
Hei kaikille!

Monesti olen näitä tarinoita lukenut, mutten ole uskaltanut omista kokemuksistani kertoa. Nyt kuitenkin rohkaistun, ja jaan teille oman ikimuistoisimman seksikokemukseni. Olen aina viehättynyt itseäni huomattavastikin kypsemmistä miehistä, ja tämä kokemukseni aikanaan vain vahvisti mieltymyksiäni.

Elettiin 2010-luvun alkua. Olin silloin parikymppinen opiskelija, ja harrastin hevosratsastusta ja hevosten hoitoa. Talli jossa kävin harrastelemassa, sijaitsi Kymenlaaksossa (tarkemmin en viitsi kertoa).

Tallin omisti Pekka (nimi muutettu) joka oli tuolloin n. kuusikymppinen, tumma ja komea mies. Varakas ja karismaattinen.

Tallilla kävi paljonkin ihmisiä ratsastamassa, etenkin ikäisiäni nuoria naisia. En tiedä jakoiko heistä kukaan samaa mieltymystä kanssani liittyen vanhempiin miehiin, mutta ratsastusreissuillamme tyttöjen kesken jutut menivät välillä pikkutuhmiksi. Silloin tällöin kuulin mainintaa Pekan isosta ''miehuudesta''. En tiennyt, mistä tytöt tämän tiesivät, mutta monesti olin itsekin nähnyt Pekan pihalla ''puskapissalla''. En voi kieltää etteikö mieleni olisi tehnyt joskus kurkkia hieman tarkemminkin, sillä Pekka oli hyvin viehättävä ja karismaattinen, miehekäs ja kohtelias mies. Tumma ja vahvakroppainen.

Eräänä sateisena iltana olin tallilla viimeisenä, muut olivat jo lähteneet koteihinsa. Minulla oli ihonmyötäiset ratsastushousut ja vaalea toppi, jotka olivat sateessa hieman kostuneet. Pilttuuta siivotessa katsoin ikkunasta ulos, ja näin Pekan saapuvan tallille läheiseltä taloltaan. Menin pilttuun ovelle katsomaan, oliko hänellä kenties jotain asiaa minulle.

Yllätyksekseni Pekka oli tuonut mukanaan termoksen täynnä lämmintä juomaa, sekä muffinseja! Hän oli nähnyt minut yksinäni puurtamassa, ja huomaavaisena miehenä toi minulle evästä.

Olin jo jonkin aikaa ollut häneen jollain tasolla ihastunut. Se karisma, huomaavaisuus ja miehekäs ulkomuoto vahvoine käsineen sai minulle perhosia vatsaan. Olin joskus tyydyttänyt itseäni häntä ajatellen, mielessäni mielikuvat tyttöjen kuvailemasta isosta varustuksesta.

Joimme Pekan kanssa kaakaot, ja juttelimme ensin niitä näitä mm. hevosista ja muusta tavallisesta. Pikku hiljaa jutut menivät paljon henkilökohtaisempiin asioihin. Hän kehui ulkonäköäni, johon vastasin samoin kohteliaisuuksin, samalla havaitessani kivan pienen jännityksen tunteen ja orastavan varovaisen kiiman.

Lopulta vain katsoimme toisiamme suoraan silmiin sanomatta sanaakaan. Lopulta kumarruimme toisiamme vasten, ja suutelimme intohimoisesti. Mietin samalla, näinkö unta?! Voiko näin tapahtua oikeasti? Voisiko fantasiani toteutua?

Pekka siirsi suudelmansa kaulalleni, ja samalla huomasin hänen paksut sormensa hivelemässä ratsastushousujeni haaroväliä. Tunsin, kuinka pimpsani alkoi mehiä kosteaksi, samalla värisevin käsin hapuillessani Pekan sepalusta. Pekalla oli jalassaan tyylikkäät kulmahousut, joita hän usein käytti kauluspaidan kera. Ja mitä tunsinkaan niiden housujen läpi: lämpimän, kovettumaisillaan olevan peniksen.

Pekka otti minut vahvaan syleilyynsä, ja asetti minut viereiselle pöydälle istumaan. Hän riisui piukat ja kosteat, ihoon tarranneet housuni, paljastaen pimpsamehun kostuttamat pikkupöksyni. Niitä hän ei riisunut, vaan venytti niitä sivuun paljastaen klitorikseni. Hän painoi suuret kasvonsa pilluani vasten, ja alkoi hyväillä klittaa kielellään. Vaikeroin nautinnosta ja epäuskosta – tapahtuuko tämä todella? Hän jatkoi useamman minuutin, ja selkeästi nautti herkutellessaan nuoren, litimärän pimpsani mauilla. Sain elämäni siihen asti vahvimman orgasmin hänen kielensä ja paksujen sormiensa kokeneessa käsittelyssä.

Pekka nousi ylös ja samalla laskeuduin itse pöydältä alas. Oli aika palvoa hänen vahvasti pullottavaa varustustaan, ja päästää se sykkimään vapaana.

Avasin Pekan sepaluksen, ja työnsin käteni sisään, tarttuen hänen kulliinsa. Pujotin sen ulos, ja siinä se nyt oli: yli 20-senttinen, ranteeni paksuinen ja ihanan pullottavilla suonilla varustettu siitin. Tummanruskea, jonka päässä komeili valtavan mansikan kokoinen fuksian värinen terska. Eivät olleet tytöt väärässä kehuessaan Pekan varustusta!

Ihaltuani tuota jumalaisuutta hetken, aloin hivellä sen suonikasta ja hikisen nihkeää vartta kielelläni. Pekka tarttui ponnariini ja ohjaili päätäni. Kulli oli niin iso, etten olisi saanut siitä mahtumaan suuhuni edes kolmasosaa. Jo Pekan iso ja pullea terska täytti sen miltei kokonaan. Ottaessani kyrvännupin huulieni väliin ja imiessäni voimakkaasti, kuulin Pekan huokailevan nautinnosta. Ja kuinka kiihottavaa sen kuuleminen olikaan! Rakastan suuseksiä, ja nuoruudestani huolimatta olin melko harjaantunut ja taitava suihinottaja. Joskaan näin isoa paalua en ollut koskaan saanut palvottavakseni.

Jatkaessani imuttelua jonkin aikaa, maistoin suussani Pekan touhutipat, joita hänen munanreiästään pulppusi. Sperman ollessa monesti hieman suolaistakin, touhutipat ovat yleensä suorastaan kivan makean makuisia. Niin Pekallakin, ja maiskuttelin hänen isoa sarveaan samalla luoden tiiviin katsekontaktin häneen, muistaen myös valtavien, kananmunan kokoisten pallien hyväilyn. Tunsin hänen nautintonsa kullin sykkiessä hänen sydämensä tiiviiseen tahtiin, huokailujen säestämänä.

Oli aika saada tuo jo lähes purkautumaisillaan oleva sarvi täyttämään hedelmällinen ja tiukka pikku pimpsani, joka sitä niin odotti kirkkaan pinkkinä kiimasta helottaen.

Pekka asetti minut pöytää vasten, riisui pikkarini kokonaan ja työnsi kuuman ja suonikkaan siittimensä pilluuni. Koskaan ennen mikään yhtä iso ei ollut penetroinut toosaani, ja ulvahdin aluksi Pekan ison terskan työntyessä kosteaan reikääni, ilman kondomia. Mutta mikä nautinto tuota alkukivistystä seurasikaan. Pekka huomasi pilluni kireyden ja mainitsikin siitä kiihottavasti. Pikku hiljaa kuitenkin rentouduin, Pekan naidessa reikääni sopivan rauhallisesti ja sensuellisti. Kevyestä dominoivasta käytöksestä huolimatta hän ei selkeästikään halunnut minua satuttaa.

Pikku hiljaa hän kiristi tahtia, ja vaihdoimme asentoa muutamaan kertaan, päätyen kuitenkin samaan takaa päin pökkimiseen. Tunsin tahdin kiihtyvän, ja sisälläni nautintoa tuottavan peniksen verisuonien turpoavan entisestään. Lopulta Pekka veti paalunsa ulos, ja nautinnosta mylvien se alkoi pulputa lämmintä ja paksua spermaa pakaroilleni ja peppuvakoon. Hengitimme hetken syvään, ja tunsin kuinka minua kolme kertaa vanhemman miehen siemenet valuivat paksuna kermaisena massana ihoani pitkin.

Olen aina pitänyt spermasta, ja sipaisinkin sormellani pakaroillavaluvaa siemennestettä suuhuni.
Käännyin ympäri, ja lypsin hänen kullistaan viimeisetkin kermanrippeet, nuollen ja imien ne suuhuni. Mitä herkkua se olikaan: Lämmintä, paksua, kermaisen pehmeän makuista ja täynnä vitamiineja.

Nousin ylös ja suutelimme toisiamme vielä intohimoisesti, hänen varmasti maistaessaan oman spermansa suuni kautta.

Harrastimme seksiä vielä useita kertoja, kunnes muutin töiden perässä kauas ja täten ratsastusreissutkin jäivät. Tiesin kuitenkin, että Pekka oli tehnyt samaa useiden muiden ikäisteni tyttöjen kanssa, joista yhden kanssa hän lopulta sai myös lapsen.

Monesti olen häntä kaivannut, enkä ole yhtä hyvää seksiä sittemmin saanut. Muistelen noita sessioita kuitenkin lämmöllä, vaikka lopulta tiesinkin etten ollut hänen ainoa ''heppatyttönsä''.

- Essi
 

Yhteistyössä