Skorpioni äiti
Hellurei. Meillä on viisi lasta ja olen kotiäiti. Voimani alkaa olla lopussa ja itkettää. Mieheni mielestä olen vastenmielinen, ruma, tyhmä ja sammakkoja sammakon perään. Tänään mies oli erityisen ilkeä. Hän haukkui minut erittäin törkeästi ja sanoi toivovansa että kuolisin pois. Hän sanoi myös tappavansa minut. Kolme lapsistamme on korvatulehduksessa ja kuumeessa ja nyt mies on kuumeessa. Olen varmaan ihan taukki kun vien hänelle ruokaa sänkyyn ja teetä. Huolehdin lasten lisäksi myös miehestä. Hänen noustessa ylös, saan kuulla olevani vastenmielinen ja teen kuulemma kaiken väärin. Sanoin, että lähde pois jos ei miellytä. Olen väsynyt kuulemaan negatiivisia juttuja. En ole täydellinen, mutta olen rauhaa rakastava ja kannan kaiken vastuun perheestäni. Tekisi mieli ottaa lapset ja vaatteet ja lähteä pois. En kuitenkaan vielä ole valmis rikkomaan lapsieni kotia. Olen kurkkua myöten täynnä miehen pohjatonta ilkeyttä. Olemme käyneet perheneuvolassakin, mutta mies vakuuttelee että kaikki on hyvin. Perheneuvola uskoo kaiken