T
Tuulikki
Vieras
Mä en ole päässyt käymään missään tuulettumassa tässä liitossa yli 6een vuoteen ja nyt kun tässä kesällä kävin pari äkkilähtö viikonloppu-reissuu kavereiden luona ilman miehen lupaa, niin kun hän joutui kerrankin jäämään noiksi kerroiksi meidän koiran kanssa kotipuoleen, niin hän koko mun reissun ajan nakkeli mulle tekstareita, että jos en kerro missä tarkalleen olen/kenen seurassa jne. niin hän voi lopettaa koiran ja nakata mun tavarat yhteisestä asunnostamme pihalle! No kun uskalsin kotiutua, ei ollut viskannut eikä tappanut onneksi meidän rakasta koiraa, vaan kun tulin sit kotia, niin riideltiin monta tuntia kunnes tilanne rauhoittui tavalliseksi. Vaikka olenkin kiltisti ollut, niin mua pelottaa jotenkin nykysin siis aina se että koskas mies taas riehaantuu tyhjästä ja saa pelätä. Silloin ois kaikki hyvin kun pitäisin vaan kiltisti kodin järjestyksessä, kotona olen aina ja mies saa rauhassa käydä töissään ja kulkea vapaa-ajat harrastuksissaan/kavereilla.
Ei hänen kanssaan voi edes keskustella kun aina vika on kuulemma mussa, tai hän uhkailee jopa itsarilla jos en jaksais hänen rinnallaan. Parusuhde ym. olen ehdttanut mutta mihinkääön mies ei ole suostuvainen ollut
Mitä tehdä?
Ei hänen kanssaan voi edes keskustella kun aina vika on kuulemma mussa, tai hän uhkailee jopa itsarilla jos en jaksais hänen rinnallaan. Parusuhde ym. olen ehdttanut mutta mihinkääön mies ei ole suostuvainen ollut
Mitä tehdä?