Hengityksen haju 5v:lla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huolissaan"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"huolissaan"

Vieras
Mistähän voisi johtua, kun pojalla 5v. haisee välillä hengitys tosi voimakkaalle, en osaa kuvata sitä hajua, mutta siis epämiellyttävä se on. Joskus keväällä haisi jonkin aikaa ja nyt taas. Hammashygienia on kunnossa ja noin vuosi sitten on viimeksi käyty hammashoitajalla ja kaikki oli ok. Luulen, että syy ei ole hampaissa tai suussa, vaan hajun syy on jokin muu mutta mikä? Mies jo väläytteli diabetesta, mutta ei kai sentään. Muita oireita ei kyllä siihen suuntaan ole. Kannattaako tällaisen asian vuoksi varata lääkärille aikaa vai kannattaisko esim. neuvolasta kysyä (kokemukseni mukaan se neuvola on kyllä melko avuton vaihtoehto mihinkään ongelmaan...).

mä olin kakarana kova laittaan nenään kaikkee. mutsi oli kerran huomannu,et mun henki haisee TOSI pahalle. no selvishän se sit lopulta, olin tunkenu vaahtomuovin palan nenään ja se oli jo ihan mureneva. ties kuin kauan siel oli ollu,mut hajutki loppu siihen ko saatiin nenä tyhjäksi.
ja mun pojalla oli samaa "vikaa". monta kertaa sai fluoritabletin kaivaa herran nenästä :-D

Miten ne proput saa pois? Nielurisaleikkaus? Pojalla on usein flunssan yhteydessä kurkunpäätulehdus, voiskohan olla jotenkin yhteydessä, vasta ollut kipeänä ja vieläkin vähän yskää...?

Yhteistyössä