Hengityksen haju 4-vuotiaalla

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Olen nyt ehkä muutaman viikon ihmetellyt pian 4v. täyttävällä pojallamme hengityksen hajua. Sitä ei voi sinänsä sanoa kovin pahanhajuiseksi, mutta jotenkin erilainen, niinkuin olisi vasta syönyt vaikka hampaatkin olisi juuri pesty. En osaa oikein selittää.

Hampaat pestään aamuin illoin, syksyllä käytiin hammashoitajalla ja kaikki oli suussa ja hampaissa ok. Mistähän tuo voi johtua?

Mä oon kanssa miettinyt voisiko olla suurentunut kitarisa, kun meidän lapsella on ollut pahanhajuista hengitystä ja ilmeisesti kitarisa on suuri koska korvatulehduksia on jatkuvasti ja kuorsaa.

Nyt on tehokuuri maitohappobakteereita menossa ja jos vielä tulee flunssa mikä menee korviin käy tie leikkuriin.

Ammoniakin hajua ei ole. Juo ihan normaalisti, ei tavallista enempää ja pissalla käyntikin normaalia. Pitää seurata tilannetta. Nuo kitarisat kyllä tuntuisi ehkä todennäköiseltä, poika nimittäin kuorsaakin.

Leikkausta vaativat kitarisat aiheuttaa pahan hajuista hengitystä.

Kaverin lapsella henki haisi sellaiselle jännälle,en mä oikein tiedä että mille,mutta kyseessä olikin sitten diabetes.

Yhteistyössä