Hengitin sisään, räpytin silmiäni, hengitin ulos, katsoin kännystäni sähköpostit ja tulin sitten tälle palstalle. Mitähän mahdoin havaita?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ah, pohjois-korealaisten sensuuritätien -ja setien kokoontumisajot.
No, haukkukaa vaan. :)

Mutta en ole edelleenkään kateellinen. Olen saanut niin paljon ulkonäöstäni kehuja ja miehiltä positiivista huomiota, että se riittää loppuelämäksi. En edes haluaisi elää enää jonkun 20-30 -vuotiaan elämää.

Ja (kun kuitenkin kohta näin väitetään) ei, mieheni ei pane muita naisia, vaikka joku harmaa tylsyyksissään haluaa provota ja tuoda säpinää palstaan.

Adios!
 
vierailija
No niin. On aika paljastaa että olen jo pitkään havainnut että täällä kolme mustaa tekee täysin tyhjänpäiväisiä ja typeriä aloituksia ja se kertoo siitä että näiden ihmisten elämästä puuttuu niin paljon, koska he ovat jatkuvasti täällä päivystämässä ja tekevät toinen toistaan typerämpiä avauksia

Suosittelen heille sitä elämän hankkimista

ap
 
No niin. On aika paljastaa että olen jo pitkään havainnut että täällä kolme mustaa tekee täysin tyhjänpäiväisiä ja typeriä aloituksia ja se kertoo siitä että näiden ihmisten elämästä puuttuu niin paljon, koska he ovat jatkuvasti täällä päivystämässä ja tekevät toinen toistaan typerämpiä avauksia

Suosittelen heille sitä elämän hankkimista

ap
No kuis niinku tää sun aloitus, onks tää "parempaa haukkumista?" :)
 
vierailija
Otsikko oli myös näpäytys sille harmaalle ADHD-annalaiselle joka pomppii levottomasti asiasta toiseen ilman mitään johdonmukaisuutta

ap
Miksi luet juttuja, jotka menevät sinulla yli hilseen?
Setis, m1es ja Echo-jutut hyppään yli. Skippaa sinä myös minun jutut,
jos et kuulu mainitsemaani trioon. Luultavasti olet yksi kolmesta.
Oliko nyt liian vaikeaa teksiä vai taivutanko lisää rautalankaa?
 
vierailija
Miksi luet juttuja, jotka menevät sinulla yli hilseen?
Setis, m1es ja Echo-jutut hyppään yli. Skippaa sinä myös minun jutut,
jos et kuulu mainitsemaani trioon. Luultavasti olet yksi kolmesta.
Oliko nyt liian vaikeaa teksiä vai taivutanko lisää rautalankaa?
Heh, kuules annalainen, typerät avaukset eivät mene kenenkään hilseen yli vaan pikemminkin aiheuttavat hilseilyä

Keskity paremmin kirjoittamiseen äläkä aina pompi niissä kuin jänöjussi

Arvauksesi meni pieleen

ps oletpa sinä suppeakatseinen kun syrjit muita
 
vierailija
Mut onks sulla ap astma, kun keskityt niin hengityksiisi? Silmien kuivumista?

I feel U. Mulla on sukuvikana astmataipumusta, mutta se ei oo vielä ryöstäytyny käsistä.
Heh, olen terve kuin pukki, kyllä tässä kiteytyy kaikki ”Aloitus oli rakentava näpäytys turhien ja typerien ketjujen avaajille”

Sellainen annalaismainen sekokommentti, hyvää päivää kirvesvartta

ap
 
Mutta mitä ihmettä on tapahtunut pakastimille? Siis niiden hinnalle versus energiamerkki.

Sellainen kaappipakastin mikä än samaa sarjaa kuin jääkaappimme maksoi vielä vuosi sitten tonnin kieppeillä. Nyt hinta on parikin tonnia ja energiamerkintä on tippunut beestä deehen.

Alan umpioida. Tai jotain.
 
vierailija
"Sellainen annalaismainen sekokommentti, hyvää päivää kirvesvartta."

Huh! Vaikutat kirveenheiluttajatyypiltä Älä missään nimessä lue juttujani.
Jatka vain vaimosi kaltoinkohtelua.
 

Yhteistyössä