Mikä raskausviikko menossa, paljonko hemoglobiini? Syötkö rautatabuja, tai ootko jossain vaiheessa raskautta syönyt? Mulla on nyt rv 28+3, ja hemoglobiini 134, enkä oo syönyt ollenkaan rautatabletteja.
Mulla nyt rv 8+, en ole vielä alkanut syömään mutta ens viikolla ostan. Huomenna neuvola ja siellä mitataan, mutta vanhastaan tiedän että Hb tulee laskemaan..
Edellisissä raskauksissa Hb on ollut korkeintaan n. 95.
rv 28 nyt ja ei oo otettu Hb:tä just nyt. viimeksi 5 vko sitten oli 105 ja aloitin raudan. Alussa Hb oli 120 kieppeillä. Viime raskaudessa vko 9 oli Hb 81 ja se oli kamalaa.
rv 23 on nyt ja hb on 103 Olen syönyt rautatablettaja rv 10 alkaen, mutta eivät auta mitään... hb on ollut koko ajan 102 - 105, jostain syystä rauta ei imeydy vaikka ihan ohjeiden mukaan otan tabletit
RV 28 ja hemo siinä satasen pinnassa. Lähes ensimmäisistä viikoista saakka syönyt rautatabletteja. Parhaimmillaan oli raskauden alussa joku 120, siitä on siis koko ajan vain laskenut.
rv35 eikä täti oo muistanu mitata multa pariin kertaan sitä. eli en tiedä, enkä syö rautaa..
aikasemmissa raskauksissa oon kyllä joutunu syömään.
sillon joskus viimeks ku mitattiin oli 120 eli käsittääkseni sen alle ei sais mennä..
Rv 35 ja toissapäivänä oli 105.
Ihan alkuraskaudesta oli 115, sen jälkeen tippunut arvolla-parilla jokaisella mittauskerralla. Syön multivita raskauslisää ja kaksi viikkoa sitten aloitin 100mg Obsidan-raudan syömisen.