Hemmottelusta

Mitä eri tapoja teillä on hemmotella miestänne? Ja millä tavoin näytätte rakastavanne ja arvostavanne häntä?

Mie herään aina ennen miestä laittamaan tälle kahvin ja aamupuuron jotta hänen on kiva herätä valmiiseen pöytään ennen töihin menoa. Kerran mies sanoi et ei mun tarvi aamuisin herätä ku unta saan muutenkin vähän ku tyttö aina herättelee. Mä vain sanoin et jos mies kerran tuo puuro rahat kotiin niin vähintä mitä voin tehdä on että valmistan sen puuron.

Toinen suosikkihemmottelu on että vien tytön ulos viikonloppuisin ku simpsonit tulee jotta mies saa katsoa rauhassa!

Mä ostelen lahjoja aika usein.Eli paitoja,kenkiä,työkaluja (jos osaan :whistle: ) yms. Musta ihana olla kaupoilla ja huomata että toihan sopisi kullalle tosi hyvin. :heart:

Samoin teen lempiruokia ihan extempore.
Joka päivä lähetellään toisillemme hemmottelutekstareita ja useamman kerran viikossa hemmottelen nautinnollisella tavalla... :p ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 15:46 MaidA kirjoitti:
Voisinkin seuraavaks ostaa sille jotain työkaluja. En kyl ymmärrä niistä mitään mut sen hauskempaahan se olis! :D
No mutta ajatushan se on tärkeintä. :D Ja saa ainakin miehen hyvälle tuulelle jos tulee jotain hölmöä ostettua. B)

Me joka päivä sanotaan ihan sanoilla et rakastetaan, sitten vaan ollaan lähekkäin ja höpötellään. :heart: Joskus jos olen tarpeeksi kauan yksin kotona, leivon yllätykseksi. Joskus passaan ilta/aamukahvin valmiiksi; teen leivät valmiiksi yms. Joskus tulee jotain pientä ostettua, kuten kortti esim.

Liian harvoin tulee rakkautta osoitettua muuten kuin normaalisti sanoilla/hellyydellä, pitääkin ryhdistäytyä... :ashamed:

Tota.... anteeksi kauheasti, mutta aamiainen jokapäivä ei kuulosta hemmoittelulta vaan liioittelulta lähinnä. :D Tässä perheessä hemmoittelua on sekin, kun herätään aamuisin ylipäätään samasta sängystä. :D :D

Eiks hemmoittelu oo joku juttu mitä tapahtuu silloin tällöin, sellainen spesiaali, joka päiväinen toiminta jo tapa?

En koskaan mitenkään. mies keittää aina aamulla minulle kahvit ja hoitaa lapset aamulla enne töihin lähtöä.

Eilen ajattelin yllättää ja ostin miehelle pitkästä aikaa lahjan yllätykseksi. Ilman syntymäpäivää tai mitään. syntymäpäiväksi ostan aina jotain tarpeellista kuten lenkkarit tai pyörän tai jotain.

No, ostin hänelle ristomatti ratian kaksi lehtikoteloa, siis sellaisia koteloita aikakauslehtien säilytykseen, puisia.. Luulin, että ovat kivoja ja aina tarpeellisia. Minulla olisi ainakin paljon lehtiä irrallaan tai kaapissa jotka voisi laittaa telineeseen. Tai jotain papereita, jotka on missä sattuu. Mutta hän sanoi, että ei nyt ole mitään tarvetta, eikä edes kiittänyt.

Muistin taas, miksi minä en halua ostaa hänelle mitään enkä yrittää yllättää. Jos leivon kakun, hänen ei tee mieli makeaa. Jos ostan jotain mielestäni fiksua, ei hän tarvitse. Vaatteita ostin hänelle, kun olimme nuoria opiskelijoita, koskaan ei tullut oikea väri tai ei muuten tykännyt.

En enää yllätä häntä mitenkään.

Ostan silloin tällöin erikoisoluita, vien lapset maailmalle, että hän saa olla edes joskus yksin kotona rauhassa, annan hänen siivota (joo, teen 5 viikkosiivousta force majour -tyyppisesti vuodessa), yritän olla natisematta edes joskus kun hän katsoo jotakin idioottimaista jenkkihötöä, annan hänen mennä rauhassa ja itsekseen sinne minne hän haluaa mennä, en kuvittele että hän lähtee kanssani taidenäyttelyn avajaisiin...

Vähän karua tämän meidän hemmottelumeininki.

Piika-äiti

\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 16:14 NeitiNasu kirjoitti:
Tota.... anteeksi kauheasti, mutta aamiainen jokapäivä ei kuulosta hemmoittelulta vaan liioittelulta lähinnä. :D Tässä perheessä hemmoittelua on sekin, kun herätään aamuisin ylipäätään samasta sängystä. :D :D

Eiks hemmoittelu oo joku juttu mitä tapahtuu silloin tällöin, sellainen spesiaali, joka päiväinen toiminta jo tapa?
Mut eiks hemmottelun kuulu olla pieniä täysin arkipäiväisiä tekoja, kuten aamupala.... =)

Yhteistyössä