Hemmottelua...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kodin hengetär :)
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kodin hengetär :)

Vieras
Tänään aion pitää oikein puuhapäivän keittiössä!
Tarkoituksena on tehdä miehelleni ihana ilta, kun hän saapuu töistä kotiin..

Ensinnäkin teen ruoaksi oikeaa perunamuussia ja jauhelihakastiketta, nam! (Molemmat siis kotitekoisia, en harrasta eineksiä.)
Jälkkäriksi teen rahkaa, jossa on myös jogurttia. En ole vain vielä päättänyt, teenkö pelkän vaniljarahkan vai mangorahkako olisi parempi.. Mitä mieltä te olette, kumpi parempi?? Kun marjoja minulla ei oikein ole..pelkkiä viimevuotisia mustikoita pakastimessa.
Sitten kaiken kukkuraksi oikeat pannukahvit ja itsetehtyä kampanisua vielä päälle.
Nam!

On se niin kivaa ola hoitovapaalla, kun voi rauhassa häärätä keittiössä. Toki lapsikin pyörii siinä mukana, mutta lähinnä lattialla leikkii leikkejään.

Ruuan päälle vähän oleilua sekä hyvä leffa....

Toivotaan, että mies osaa sitä arvostaa :)

ihanaa että joku muukin jaksaa hemmotella miestään.. Kyllä se sitten joskus palkitaan toisinkin puolin. Minäkin kyllä ehdin touhuamaa yhtä ja toista kotiäiti aikanani, en ymmärrä miten jotkut ei ehdi?!

Alkuperäinen kirjoittaja f:
ihanaa että joku muukin jaksaa hemmotella miestään.. Kyllä se sitten joskus palkitaan toisinkin puolin. Minäkin kyllä ehdin touhuamaa yhtä ja toista kotiäiti aikanani, en ymmärrä miten jotkut ei ehdi?!
t

Minä olen miettiny ihan samaa, kuin sinä, f.
Lähinnä siltä kantilta,että lapselle ostetaan mieluummin kaupasta valmiit ruoat (piltit ym ym..) eikä itse kehdata vaivautua valmistamaan niitä kotona.
Kerralla kun tekee isomman satsin sitä lapsen ruokaa (tarkoitan lähinnä alle 1v. jotka opettelevat kiinteisiin) ja pakastaa sen vaikka minigrip pusseihin, niin se ei oo kovakaan homma sitte ottaa sieltä pakastimesta ja sulattaa ja tarjota lapselle..
Minusta on ainakin mukavampi tarjota omaatekemää ruokaa, koska näin tiedän tarkalleen mitä ruoka sisältää. Ja se todellakin ON halvempaa!

Okei, myönnetään...Luumusoseet ja mangon oon ostanu kaupasta.
Luumusosetta en itse ole onnistunut saamaan hyväksi, joten parempi ostaa kaupasta..

Toivotaan, että mies joskus tulevaisuudessa näkee joskus minunkin suhteen vaivaa :)
Vaikka minulle tulee parempi mieli siitä, että saan tehdä toiselle hyvää, kuin siitä että joku tekisi minulle hyvää.
Molempi parempi kuitenkin! :)

No en tietenkään nakkaa niitä mustikoja pois, mut mies ei tykkää mustikasta muutenkaan. (toisin kuin minä)

Mun mies tykkää kotiruuasta kaikista eniten, se toivois että mä tekisin sille lihakeittoa, mut en oo vielä kertaakaan tehny sitä ku en taida osata.

Ja lapsi on vielä niin pieni, että masu taitaa mennä kipeeks, jos mä laitan sille maitoon tehtyä pottumuussia lautaselle :) Vasta opettelee maitoon.

Vielä niistä mustikoista... :)

Niistä teen lähinnä lapselle soppaa/kiisseliä/laitan puuron sekaan.

Ainahan ne tuoreet/kuluva vuoden mustikkasadosta tulevat marjat on makeampia kuin edellisvuoden.. En vaan oo kerenny mustikkaan tänä syksynä ku ei oo lapsenlikkaa :/

Yhteistyössä