Hemmetti noita terveyskeskuksen lääkäreitä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Negro
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Negro

Jäsen
25.11.2009
164
0
16
Tytölläni on siis laitettu putket korviin kun oli 1v (nyt tyttö 2,5v). 10 korvatulehdusta ennen putkia, kokoajan kipeenä..oli raskasta aikaa. Nyt putket lähteneet irti joulukuussa ja nyt sit alkanut taas se sama yskä ja tukkoisuus (mikä on kokoaikaista). Juuri oli tosi paha korvatulehdus ja kamala yskä. Nyt tyttö taas ihan räkää täynnä ja yskii (ei kuumetta). Kysyin jo viimeksi että kait ne putkittaa heti jos näitä alkaa tulemaan..niin lääkäri sanoi että no katotaan nyt..kesä tulee ja kaikki helpottuu. 1,2v sitten olimme koko kesän melkeen kotosalla kun tyttö kipeenä kokoajan!..hemmetti on se kumma jos tää taas alkaa eikä päästä heti jonoon!. paljonhan maksaa yksityisellä. Mä olen juuri saanut työpaikan ja mut vakinaistetaan 2kk päästä..niin en kauheesti viittis tässä alussa olla pois..

Alkuperäinen kirjoittaja km:
Maksaahan se varmaan yksityisellä aika tavalla. Meilla on lapsille otettu vakuutukset sen takia, ettei tartte tk:ssa hypätä vaan saa suoraan yksityiselle mennä.

Juu, no minäpä en ottanut silloin aikoinaan. olin typerä.Nyt kärsitään siitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Negro:
Alkuperäinen kirjoittaja km:
Maksaahan se varmaan yksityisellä aika tavalla. Meilla on lapsille otettu vakuutukset sen takia, ettei tartte tk:ssa hypätä vaan saa suoraan yksityiselle mennä.

Juu, no minäpä en ottanut silloin aikoinaan. olin typerä.Nyt kärsitään siitä.

Juu sitä on hankala enää nyt hakea, koska korvakierre on jo päällä niin vakuutukseen tulee rajoitus etteivät korvaa korvista johtuvia juttuja. Me otettiin kummallekkin heti ku täyttivät 2kk ja ovat kyllä maksaneet itsensä takaisin kun molemmilla allergiat ja astmat. Vakuutus korvaa 90% lääkäri- ja lääkekuluista joten yksityisellä käynti ei maksa maltaita. Mennäänkin aina suoraa lastenlääkärille niin ei tartte jonotella tk:ssa ja olla epäpätevien lääkärikokelaiden koekaniinina.

kuorsaako lapsi? kitarisat vois vetästä pois, jos kuorsaa. siitä kannattaa mainita. meillä tosin kuorsaa edelleen vaikak kitarisa otettu pois ja putkitettu, mutta kyllä ne risat joutaa pois-meillä räkäisyys väheni ehkä siksi..

Mä kärsin tukkosesta nenästä ja olin koko ajan lääkekuurilla poskiontelotulehduksen takia. Sit meni hermo arvauskeskukseen ja menin korva-kurkku-nenä -lekurille: vilkas kerran ja laittoi leikkausjonoon. Mut leikattiin ja maksoin sen sairaalamaksun. Tästä on aikaa joku 5 vuotta, en tiedä miten nykysysteemit menee, mutta kannattaa kokeilla!

Alkuperäinen kirjoittaja ff:
kuorsaako lapsi? kitarisat vois vetästä pois, jos kuorsaa. siitä kannattaa mainita. meillä tosin kuorsaa edelleen vaikak kitarisa otettu pois ja putkitettu, mutta kyllä ne risat joutaa pois-meillä räkäisyys väheni ehkä siksi..

ei kuorsaa. itse olen kärsinyt myös koko ikäni tukkoisuudesta. Onkohan perinnöllistä, äidilläni myös. Muttei minulla tulehduksia ole ikinä ollut.

Yhteistyössä