Hemmetin vau kirja!!!!!!

23.01.2009
688
0
16
Miks hemmetis ne ei lähetä mulle niit kirjapaketteja? En oo saanu ku sen ilmasen tervetuliaispaketin. Kuukauden välein pitäs tulla ja tyttö jo kolme kuukautta eikä mitää!!! Ottaa päähän

Oon kaks kertaa soittanu asiakaspalveluun ja kerran laittanu sähköpostia, mutta mitään ei tapahdu!! |O

SAnovat että selvittää asian ja että laittaavat heti kirjapaketin tulemaan. eipä näy eikä kuulu.. :kieh:

tekis mieli erota. Onko jotai muuta paikaa josta sais ihan pienelle vauvalle kirjoja? Siis kirjapaketteja jotka tulis esim. kuukauden välein kotii.

Toi lasten oma kirjakerho on mun mielest isommille..

Onko sulla tunnukset sinne sivuille? Siellä voi määrittää, kuinka usein paketin haluaa.
Voisit tarkistaa, että tietosi ovat oikein. Itselläni on juuri nyt jäsenyys tauolla, kun en halua vastaanottaa paketteja. Hyvin on toiminut.

soitin juuri omasta paketista taaperolle ja postittaneet jo 20.5. näkyy netissä tiedoissa mutta soitin ja kysyin niin onkin lähtenyt vasta 26.5. joten matkalla Norjasta tänne.. :whistle:
toivottavasti sun pakettis löytäis kans perille pikku hiljaa..

Mun tyttö kuuluu lasten kirjakerhoon (7kk) ja mä kyllä tykkään niistä kirjoista mitä sieltä on tullut, erityisesti joka toinen kuukausi tuleva kirjapaketti on näille pienemmille lukijoille! :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sulla tunnukset sinne sivuille? Siellä voi määrittää, kuinka usein paketin haluaa.
Voisit tarkistaa, että tietosi ovat oikein. Itselläni on juuri nyt jäsenyys tauolla, kun en halua vastaanottaa paketteja. Hyvin on toiminut.

on tunnukset ja kaikki tiedot ok. sanovat sielt asiakaspalvelusta että se on jotenkin jumiutunut se mun tilaus tjs..

kuukauden välein pitäs tulla paketin.

Mulla taas oli ko kirjakerhosta kokemusta, että pari kertaa tuli kuukaudenpaketti vaikka peruutin. No laitoin sitten postissa takaisin. Kahdesti piti myös erota ennen kuin loppui postin tuleminen.

Yhteistyössä