N
nolo vieras
Vieras
Tää on nyt aika noloa, mutta haluaisin kuulla, onko mulla yhtään kohtalotovereita. Pelkään nimittäin ihan julmetusti, että mulle iskee ripuli jossain julkisella paikalla enkä ehdi vessaan tai vessaa ei ole saatavilla. Kuullostaa tyhmältä, mutta kyllä tää pelko on valitettavan todellinen, ja se häiritsee mun elämääni todella paljon! Varsinkin nyt, kun joka paikassa on uutisia noroepidemiasta ja kuvauksia siitä, kuinka se nimenomaan alkaa äkisti ja yllättäen.
Ei mua niin haittaisi, vaikka iskisi millainen mahatauti tahansa, kunhan saisin sairastaa rauhassa kotona. Myöskään oksentaminen ei niin kauheasti hirvitä, koska kyllähän sitä yleensä voi johonkin pussiin tai tienposkeen oksentaa, jos ei vessaan pääse. Mutta mitä jos iskee raju ripuli ja tulee paskat housuihin tyyliin jossain bussissa tai marketissa tai kaupungin toisella puolella? Mä en varmaan kehtaisi sellaisen jälkeen ikinä näyttää naamaani ulkona. Nytkin pitäisi lähteä Ikeaan, mutta en millään haluaisi, koska siellä on niin pitkä matka vessaan ja muutenkin pitkä ajomatka sinne. Tämmöisestä pelosta edes kehtaa puhua kenelläkään tutulle.