Hemmetin PREDICTOR EARLY! Vääriä plussia??

  • Viestiketjun aloittaja kiukkupylly!
  • Ensimmäinen viesti
kiukkupylly!
Tein tänään kyseisen testin ja olin ihan varma haaleasta plussasta, mutta luettuani kokemuksia testistä, niin antaa kuulemma useinkin vääriä plussia :(
Vielä kokemuksia kaipailen...
Mulla siis menkat jo melkein pari viikkoa myöhässä. Kovat menkkakivut alkoi sinä päivänä kun menkkojen olisi pitänyt alkaa ja kestivät 5 päivää. Tuona aikana kuitenkin bongailin limoja KOLMEEN kertaan. Menkkakivut alkoivat uudelleen parin päivän kuluttua ja kestivät 3-4 päivää. Nyt ollut siis pari päivää poissa. Huono olo tulee aaltomaisina, tänään kaupasta tullessani yrjösin auton viereen Prisman pihaan! Aikaisemmin en sentään ole oksentanut vielä.

Kun oikein tihrustin tuota testiä, niin plussaviiva on hieman paksumpi kuin kontrolliviiva. Ja mielestäni kontrolliviivan alla näkyy tuollainen samanlainen paksumpi alue. Eli taitaa tehdä tuon turhan plussan näköisen viivan aina? Oman testini tein päivän toisesta pissasta, rakossa oli noin 3 tuntia.

Ja olen tehnyt viime viikolla samanlaisen testin ja siihenkin muistaakseni joku viivanpaikka tuli, ei kyllä mielestäni noin selvä kuin nyt.
 
En tiedä just kyseisestä testistä, mutta tosi herkät testit saattaa havaita kemiallisenkin raskauden jos testaa kovin ajoissa. Sinuna odottaisin pari päivää ja tekisin jonkin toisen merkkisen testin ellei menkat ala.
 
Kiukkupylly!


Tuossa vielä kuva. Luonnossa kyllä hieman tummempi. Mutta viivanpaikka se taitaa olla? :( Täytyy vielä testata sillä paljon kehutulla Apteekin omalla parin päivän kuluttua aamupissasta.
 

Yhteistyössä