Hemmetin pahalta maistuva, mutta järkyttävän tehokas litku *luontaistuote*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Turkilmas

Vieras
Täällä olenkin tilittänyt sen miljoona kertaa sairastelukierteestäni, jota edelleen selvitellään lääkärissä (kun ei vissiin olekaan mykoplasmaa. Tällä hetkellä vahvat epäilyt astmasta), mutta joka on nyt paljon paremmalla tolalla.

Ekaa kertaa yli puoleen vuoteen tunnen olevani oma itseni. Tähän asti olen ollut järkyttävän nuutunut ja totaalisen väsynyt. Hammasta purren pakottanut itseni puuhastelemaan, mutta samaan aikaan ollut vaan niin kertakaikkisen väsynyt. Ja murheissani. Ja lihonnut minkä kerennyt. Ja kierinyt itsesäälissä. Ja sairastellut, sairastellut ja sairastellut.

Ystäväni suosituksesta ostin luontaistuotekaupasta litkua nimeltään "Regulat Pro Metabolic". Olen nyt käyttänyt sitä pari viikkoa ja aion ostaa ainakin yhden pullon lisää. Mutta jo nyt uskon tuotteen tehoon ja todellakin voin suositella sitä käytettäväksi. Eikä muuten ole mainos tämä :D.

Lisää voi lukea blogistani jos kiinnostaa:

Mustikkametsän tarinoita: Sairastelusta ja luontaistuotteista

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26533153:
Muistelinkin kun kyselit tuosta, ja vielä katselin sitä Lifen hyllyssä, en vaan rohjennut ostaa.

Mutta siis.. maksaako tuo oikeasti lähemmäs 60e pullo?

Kyllä, valitettavasti. Muistaakseni 56 ja jotain. Siis euroa. Kyllä hirvitti itseänikin, en ensin uskaltanut tunnustaa edes miehelleni. Mutta sitten ajattelin miten paljon turhempaankin olen rahaa elämäni aikana laittanut. Päätin repäistä ja kokeilla ja se tuntuu kannattaneen :).

Kyllä, valitettavasti. Muistaakseni 56 ja jotain. Siis euroa. Kyllä hirvitti itseänikin, en ensin uskaltanut tunnustaa edes miehelleni. Mutta sitten ajattelin miten paljon turhempaankin olen rahaa elämäni aikana laittanut. Päätin repäistä ja kokeilla ja se tuntuu kannattaneen :).

Mulla ei kyllä rahatilanne sallis tuota nyt ainakaan vähään aikaan, mutta pitää katsella ympärilleen jos vaikka jostain löytyis halvemmalla. Voin sitten vinkata sullekin. :)

Hei onko tuo selväsi hapanta, kun en saisi hampaiden takia ottaa mitään hapanta varsinkaan aamulla?

Ja jos sinulle on joku sanonut, että olet rupsahtanut, niin kyllä tuo selvästikin on sitten tehokas ihmeaine :D. Hyviä tuloksia.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26533397:
Mulla ei kyllä rahatilanne sallis tuota nyt ainakaan vähään aikaan, mutta pitää katsella ympärilleen jos vaikka jostain löytyis halvemmalla. Voin sitten vinkata sullekin. :)

Vinkkaa ihmeessä, vaikkakin pahaa pelkään että kallista on joka tapauksessa. Mun yks toinen kaveri vinkkasi sellaisesta kuin Elixir- vitamiinivalmiste. Sitäkin on kehuttu ja mm. hän sai siitä avun. Se maksaa vain 15 euroa pullolta.

[QUOTE="vieras";26533438]Hei onko tuo selväsi hapanta, kun en saisi hampaiden takia ottaa mitään hapanta varsinkaan aamulla?

Ja jos sinulle on joku sanonut, että olet rupsahtanut, niin kyllä tuo selvästikin on sitten tehokas ihmeaine :D. Hyviä tuloksia.[/QUOTE]

Kauhean hankala selittää millaista se on. Etikkaista ehkä? Se on tehty hedelmistä, pähkinöistä ja vihanneksista (Kaskadifermentoitu B10-tiiviste... whatever that means :D ).

Niin ja kiitos paljon. Kyllä mä olen ihan oikeasti rupsahtanut ja pahasti, siis ihan tämän sairastelun myötä vielä paljon enemmän kuin aiemmin. Mutta nyt on ainakin olo pirteämpi, mielestäni näkyy kuvissakin :)

[QUOTE="tähtisilmä";26533472]jos se on todella pahan makuista, mitenkähän saisin sen alas aamulla ensimmäisenä kun yököttää pelkän tabletin otto?[/QUOTE]

Se on oikeesti aika ällöä, mutta ei sentään niin pahaa etteikö sitä pystyisi ottamaan. Jopa minä pystyn, vaikka olenkin sangen pelokas kaikkia pahoja makuja maistamaan. Esim. kalamaksaöljyä en kuunaan pystyisi suuhuni laittamaan nestemäisessä muodossa.

Kauhean hankala selittää millaista se on. Etikkaista ehkä? Se on tehty hedelmistä, pähkinöistä ja vihanneksista (Kaskadifermentoitu B10-tiiviste... whatever that means :D ).

Niin ja kiitos paljon. Kyllä mä olen ihan oikeasti rupsahtanut ja pahasti, siis ihan tämän sairastelun myötä vielä paljon enemmän kuin aiemmin. Mutta nyt on ainakin olo pirteämpi, mielestäni näkyy kuvissakin :)
Juu, oikein freesiltä näytät :).

[QUOTE="vieras";26534314]Kylläpäs sinuun näköjään kolahti kun sanoin sinua rupsahtaneeksi. Karmivat silmäpussit mutta muuten jo selvästi paremman näköinen :)[/QUOTE]
Et taida tietää mitä silmäpussit ovat.

[QUOTE="vieras";26534314]Kylläpäs sinuun näköjään kolahti kun sanoin sinua rupsahtaneeksi. Karmivat silmäpussit mutta muuten jo selvästi paremman näköinen :)[/QUOTE]

Eikä kolahtanut :). Sä puit sanoiksi sen, minkä minä sanomattakin tiesin. Kyllä se on karu totuus, että sairasteluni on verottanut myös ulkoisesti. Ei totuudesta voi ottaa nokkiinsa :)

No minä haluaisin kyllä nähdä sen "rupsahduskuvan". En voi uskoa, että mitään pikarupsahdusta on tapahtunut, kun keväältä on kuitenkin oikein kauniita kuvia blogissa.

[QUOTE="vieras";26537494]No minä haluaisin kyllä nähdä sen "rupsahduskuvan". En voi uskoa, että mitään pikarupsahdusta on tapahtunut, kun keväältä on kuitenkin oikein kauniita kuvia blogissa.[/QUOTE]

Mä oletan, että rupsahduskuva on toukokuulta, jolloin olin esikoisen päiväkodin kevätjuhlassa. Omaankin silmääni olen kuvassa melkoisen huonossa hapessa. Näytän krapulaiselta, turvonneelta ja hemmetin väsyneeltä. Ja siltä toki näytinkin, osittain näytän edelleen.

[QUOTE="vieras";26549675]Onko tämä saman tapaista kuin aikanaan oli joku Noni-mehu tai jotain sinnepäin?[/QUOTE]

Noni-mehu on vieras minulle, joten en osaa sanoa. Tällaisen löysin googlella:

Huippu-uutuus! RegulatPro Metabolic sisältää Regulatin tiivistetyn voiman. Tuote sisältää lisäksi magnesiumia, mangaania, sinkkiä, kromia sekä B1-, B2-, B3-, B6-, B12- C- ja D3-vitamiinit. RegulatPro Metabolicin sisältämät arvokkaat suoja- ja ravintoaineet ovat helposti ja nopeasti elimistön käytettävissä.

Regulatin positiiviset ja moninaiset vaikutukset näkyvät muun muassa vastustuskyvyssä, energian ja vitaalisuuden lisääntymisenä ja hiusten vahvistumisena. Vaikuttaa elimistön pH-tasapainoon, aineenvaihduntaprosesseihin sekä uudistaa soluja.

Regulatin vaikutuksia:
• Uudistaa elimistön omaa entsyymijärjestelmää
• Nostaa vastustuskykyä
• Poistaa happamia aineenvaihduntatuotteita
• Estää elimistön happamoitumista
• Ylläpitää happo-emästasapainoa
• Lisää energiaa
• Parantaa suolistomikrobistoa
• Suojaavat ja elinvoimaa lisäävät ainesosat imeytyvät elimistöön helposti ja nopeasti
• Laihduttajille ja allergikoille
• Sopii vatsa-suolisto-ongelmiin, kevätväsymykseen ja flunssakierteeseen
• Käy urheiluravinteeksi
• Tukee hiusten ja kynsien kasvua
• Tehostaa ravinnon ja ravintolisien imeytymistä

Regulat valmistetaan luomuvihanneksista, -pähkinöistä ja -hedelmistä patentoidulla kaskadifermentointi-menetelmällä (vaihekäyttämismenetelmällä), jossa seosta maitohappokäytetään useassa vaiheessa noin kolmen kuukauden ajan. Fermentointiprosessien aikana kasveista peräisin olevat fytokemikaalit ja entsyymien määrä kasvaa valmisteessa moninkertaisiksi. Tällä tavalla valmistettuina arvokkaat suojaavat ja elinvoimaa lisäävät ainesosat imeytyvät elimistöön helposti ja nopeasti.

Tiesitkö, että Keski-Euroopassa suositun Regulat-tuotteiden valmistuksessa käytetään vain aurinkoenergiaa.

Regulat on luomutuotantoa oleva entsyymivalmiste, joka tukee elimistön omia entsyymiprosesseja.
Ei sisällä väriaineita, säilöntäaineita, alkoholia, sokeria, gluteenia tai maitoa. Tuote sopii vegaaneille ja raskaana oleville.

Annostus:
10 ml (ruokalusikallinen) aamulla ennen aamiaista ja illalla laimentamattomana. Pidetään suussa hetki ennen nielemistä. Voidaan laimentaa puoleen lasilliseen vettä.

Ulkoisesti: Laimenna Regulat-valmistetta suhteessa 1:1 veteen ja valele useampi kerta päivässä hoidettavalle ihoalueelle.

Ainesosat:
vettä*, sitruunoita*, taateleita*, viikunoita*, saksanpähkinöitä*, kookospähkinöitä*, sipulia*, soijapapuja*,kasviperäistä glyseriiniä, selleriä*, pavunituja*, artisokkaa*, herneitä*, hirssiä*, mausteita*, kurkumaa*,sahramia* (*luonnonmukaisesti tuotettuja)
Appelsiinimehutiivistettä, magnesiumsitraattia, C-vitamiinia, luonnollisia aromeja, vaniljasokeria*, sinkkikloridia, mangaanisulfaattia,
D3-vitamiinia, niasiinia (B3), kalsiumpantotenaattia (B5), pyridoksiinihydrokloridia (B6), riboflaviinia (B2), tiamiinikloridi hydrokloridia (B1), kromikloridiheksahydraattia, foolihappoa, syanokobalamiinia (B12).

https://www.terveysmarket.fi/product_details.php?p=749

Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26533397:

Luontaistuotekaupassa Regulat Pro maksaa noin 60€, mutta jos tilaatte Sinun Apteekista(Luontaistuotteet - Laaja valikoima luontaistuotteita | Sinunapteekki.fi), hinta on 47,5€ ja kykiäisenä saa vielä pienen pullollisen ilmaiseksi,ja vielä, jos haluaa, niin ilmaiseksi 100-sivuisen kirjan nimeltä
Diagnoosi: Sinun täytyy nyt vain elää tämän kanssa "Ei kiitos". Ensin sinunapteekin sivulla hinta on suurempi, mutta kun vierittää sivua tarpeeksi ylöspäin, tulee vastaan tarjous 47,5€+ jne. Olin tilannut tämän kirjan jo aikaisemmin, lukenut, ja tilasin heti kolme(3) pulloa liitteineen. silloin lähetyskulut ovat 0€. Muutenkaan lähetyskulut eivät ole kovin suuret,sivulta ne löytyvät

Yhteistyössä