Hemmetin mies kun ei huomaa minua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lapset turhaan hoidossa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lapset turhaan hoidossa

Vieras
Olen äärettömän vihainen ja surullinen siitä ettei mies huomaa antaa huomiota. Sinne se tyytyväisenä meni nukkumaan jo tunteja sitten. Ei vietetty aikaa yhdessä vaikka siihen olisi ollut kerrankin mahdollisuus, EIKÄ ÄLYÄ ANTAA HUOMIOTA. Ei edes hyvänyön toivotuksia. Ei halausta, ja jos huomaa suukon antaa niin se on pieni ja nopea muiskaus. Alan pihtamaan nyt. Saamari että pistää vihaksi. :(:(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jonna:
Tyypillistä meillä joka päivä..ei me koskaan toivoteta hyviä öitä tai saati pusutella..

Surullista...:(

Mä olen se joka aina tekee alotteen. Entä jos sinäkin joku ilta halisit?
-Mä tosin olen ihmeissäni kun tämä näin yksipuolista on.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Tyypillistä meillä joka päivä..ei me koskaan toivoteta hyviä öitä tai saati pusutella..

Yleensä aina mä teenkin aloitteen..tosin riippuu miten on aikaa lapsilta ja miten jaksaa. Yleensä v-loput on siihen hyvempää aikaa,kun viikolla on muutenkin työasiat iltaisin mielen päällä. Nyt kun olen raskaana niin tuntuu ettei mies edes uskalla koskea muhun :) Kaippa se normalisoituu tässä taas..joskus. Toiset miehet pelkää satuttavansa vauvaa ja seksi ei silloin innosta. Pusuttelua sen sijaan kaipaisin, voi joskus mennä viikkokin että saan pienen suukon :/

Yleensä aina mä teenkin aloitteen..tosin riippuu miten on aikaa lapsilta ja miten jaksaa. Yleensä v-loput on siihen hyvempää aikaa,kun viikolla on muutenkin työasiat iltaisin mielen päällä. Nyt kun olen raskaana niin tuntuu ettei mies edes uskalla koskea muhun :) Kaippa se normalisoituu tässä taas..joskus. Toiset miehet pelkää satuttavansa vauvaa ja seksi ei silloin innosta. Pusuttelua sen sijaan kaipaisin, voi joskus mennä viikkokin että saan pienen suukon :/

En tarkoittanu että toiset miehet :) vaan että mun mies siis (luettuna niihin toisiin miehiin jotka ei uskalla harrastaa raskausaikana seksiä)..

Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Ihan hyvässä hengessä kysyn, että huomioitko itse miestäsi?
Ja onko tilanne aina ollut tuollainen, vai onko se muuttunut?

Huomion ennen liikaa, nyt en enää roiku perässä niin tykkää siltikin olla omissa oloissaan. Enkä huomaa eroa siihen että olen hiljaa ja odotan.

Huomion ennen liikaa, nyt en enää roiku perässä niin tykkää siltikin olla omissa oloissaan. Enkä huomaa eroa siihen että olen hiljaa ja odotan.

Höh, harmi. Toiset ei vaan ymmärrä olla onnellisia siitä, mitä niillä on.
Toivottavasti miehen silmät aukee ajoissa. :hug:

Höh, harmi. Toiset ei vaan ymmärrä olla onnellisia siitä, mitä niillä on.
Toivottavasti miehen silmät aukee ajoissa. :hug:

Kyllä se aamulla töihin lähtee.. :) :p

Yhteistyössä