ja arvaa alkoiko vaivaan taas kun luin ton ketjun!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mun veljillä on ikäeroa 6 kk, ja molemmat raskaudet kesti 9kk, siinä teille pähkinää purtavaksi
ja arvaa alkoiko vaivaan taas kun luin ton ketjun!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mun veljillä on ikäeroa 6 kk, ja molemmat raskaudet kesti 9kk, siinä teille pähkinää purtavaksi
Villi veikkaus: Niillä on eri äiti? (Alkuperäistä ketjua lukematta)Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ja arvaa alkoiko vaivaan taas kun luin ton ketjun!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mun veljillä on ikäeroa 6 kk, ja molemmat raskaudet kesti 9kk, siinä teille pähkinää purtavaksi
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei ees oleAlkuperäinen kirjoittaja sohvaperuna:Taitaa olla useampi äiti ja yks isä
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:ja arvaa alkoiko vaivaan taas kun luin ton ketjun!Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mun veljillä on ikäeroa 6 kk, ja molemmat raskaudet kesti 9kk, siinä teille pähkinää purtavaksi
sä et voi tehä tätä mulle |OAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Siinä sitä on pähkinä purtavaksi
Toinen veli adoptoitu? Kerrothan jos arvasin oikein/väärin...Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:sä et voi tehä tätä mulle |OAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Siinä sitä on pähkinä purtavaksi
tiimarinvihkot on olleet tosiaan enempi käytössä kuin 1,5 vuotta sittenAlkuperäinen kirjoittaja just:joten toinen veli siis biologinen ja toinen ei.
Ihan biologinen veli onAlkuperäinen kirjoittaja just:joten toinen veli siis biologinen ja toinen ei.
eikö niissä ole säännöt että ihan luonnollinen ikäero pitää olla niissäkin?Alkuperäinen kirjoittaja sss:Adoptoitu tms?
okei mietitääs... eli sinulla ja kaikilla veljilläsi on sama isä ja sama äiti?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ihan biologinen veli onAlkuperäinen kirjoittaja just:joten toinen veli siis biologinen ja toinen ei.
mitä sä sekoilet? Olen ollut palstalla 9kk..Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:tiimarinvihkot on olleet tosiaan enempi käytössä kuin 1,5 vuotta sittenAlkuperäinen kirjoittaja just:joten toinen veli siis biologinen ja toinen ei.
Siis näin on ollut ennen mutta ei enää. Nykyään käytetään nimitystä veli- tai sisarpuoli.Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:Velipuoli on silloin jos on eri isät, mutta sama isä =täyssisarus, miksi näin en tiedä, mutta näin se menee
En keskustele tästä asiasta enää täällä mutta te voitte vapaasti jatkaa spekulointia :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:okei mietitääs... eli sinulla ja kaikilla veljilläsi on sama isä ja sama äiti?
vuokrakohtu?