K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pepsi max on parempaa!
Alkuperäinen kirjoittaja kosmari:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pepsi max on parempaa!
yhtä pahaks hampaille!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pepsi max on parempaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Pajukko:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Pepsi max on parempaa!
Eka kertaa eläessäni join Pepsi maxia viime viikolla ja iljetti todella. Puoli lasia meni ja loput viemäriin.
Alkuperäinen kirjoittaja JONSERED Karhunkantaja:Minun ei. Uskomatonta!