Helvetillistä tää iskias kipu

:'( Tuntuu et se vaivaa taas useemmin kuin ennen. |O Miten tässä nyt nukkua yrität ku pakottaa alaselkää,persposkea ja takareittä niin perkeleesti. :headwall: Eikä burana ainakaan vielä oo alkanu tehota. :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Töllin Ruusa:
Olet sä sitä perslihasvenytystystä kokeillut?

(vaikka ei siitä pahemmin apua ole kuin ennaltaehkäisyssä)
Mä oon kokeillu vaikka mitä asentoja ja venytyksiä( kieltämättä tuntuvat hyvältä),mut ei auta. :( Tarvis varmaan käydä hermorata hierojalla. :/

 
vieras
Mulla oli tosi pahana toi silloin kun ootin kuopusta ja jouduin saikulle sit jäämään monta kuukautta ennen la:ta. Siksi että ei ois silloin joutunu leikkaan. Mut oireet on nyt vaan vaihtelevia ja kausittaisia niin en ole tarvinnut lääkkeitä. Iso kipukynnys kans mulla. Raskaus siis saattaa korostaa oireita!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla oli tosi pahana toi silloin kun ootin kuopusta ja jouduin saikulle sit jäämään monta kuukautta ennen la:ta. Siksi että ei ois silloin joutunu leikkaan. Mut oireet on nyt vaan vaihtelevia ja kausittaisia niin en ole tarvinnut lääkkeitä. Iso kipukynnys kans mulla. Raskaus siis saattaa korostaa oireita!
Mä en edes muista oliko mulla ollenkaan näitä kipuja raskaana,mutta nyt en oo raskaana ja silti tää piinaa mua tosi usein nykyään. :|

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko sulla todettu välilevy pullistuma josta noi oireet yleensä johtuu? Purana ei noihin kipuihin auta!
Ei oo koskaan todettu vaikka selkä onkin aika paska ja kuvattu useaan kertaan.
Mulla on siis todettu jo hiukan yli parikymppisenä kulumia selkärangassa joka ja muutenki virhe asento selkärangassa. Siksi en enään ees suunnittele lapsia kun ei kroppa kestä:S
 
vieras
lisään vielä että jos on huonot kengät jalassa jos kävelemään lähden ni rupeaa toista jalkaa sattuun jalkapohjasta asti ja se johtuu juuri tuosta iskias vaivasta. Noi groksit on ainakin mulle ollut hyvät niitten kanssa ei satu kun kävelee. Nyt talveksi tarvii varmaan ostaa kunnon kengät makso mitä makso. Yöllä väliin on inhottavaa kun näkee unta että selkään sattuu mut herääkin sit oikeeseen kipuun. Mahallani en pysty ollenkaan nukkumaan kun siitä alkaa sattumaan:S
 
Mä oon hypänny kaikenmaailman hierojilla ja sain jopa lähetteen lääkäriltä tk:n fysioterapiaan(onneks ite joutu kustantaan vain 5e/krt) kävin siellä 15kertaa jossa kartotettiin mun selkävaivani ja annettiin ohjeet kotihoitoon.Mä en edes muista mitä muuta selästäni löyty ku skoljoosi ja niin mun toinen jalkanikin on lyhyempi ku toinen. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä oon hypänny kaikenmaailman hierojilla ja sain jopa lähetteen lääkäriltä tk:n fysioterapiaan(onneks ite joutu kustantaan vain 5e/krt) kävin siellä 15kertaa jossa kartotettiin mun selkävaivani ja annettiin ohjeet kotihoitoon.Mä en edes muista mitä muuta selästäni löyty ku skoljoosi ja niin mun toinen jalkanikin on lyhyempi ku toinen. :eek:
Mullakin on skolioosi ja lisäksi vielä lonkassa muutoksia/luutumia, että tervettä päivää en ole koskaan edes tiennyt olevan.
Niin ja siihen tottuu nopeaan, jos on toinen jalka lyhyempi. :D
 
Täällä kans issias.
Hitto se sattuu lujaa, ja ottaa voimille kun paikat alkaa renkkaa. Harmittaa kun jää treenaamiset vähän väliä treenaamatta, kun selkä kipuilee. Voishan sitä muitakin lihaksia treenata pelkästään, mut motivaatuo menee kun joku paikka kipuilee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä oon hypänny kaikenmaailman hierojilla ja sain jopa lähetteen lääkäriltä tk:n fysioterapiaan(onneks ite joutu kustantaan vain 5e/krt) kävin siellä 15kertaa jossa kartotettiin mun selkävaivani ja annettiin ohjeet kotihoitoon.Mä en edes muista mitä muuta selästäni löyty ku skoljoosi ja niin mun toinen jalkanikin on lyhyempi ku toinen. :eek:
Mullakin on skolioosi ja lisäksi vielä lonkassa muutoksia/luutumia, että tervettä päivää en ole koskaan edes tiennyt olevan.
Niin ja siihen tottuu nopeaan, jos on toinen jalka lyhyempi. :D
Niin tässä vois sanoa et ollaan jo tukevasti toinen jalka haudassa. :whistle:

 
vieras
ja mulle toi omalääkäri viimeks sano et jumppaa ni se auttaa ku kuulemma ei ol selässä vika vaan jalassa kun ei taivu. Työpaikkalääkärin mukaan on selästä kiinni kun ei toimi jalat kuten pitää. Mulla siis selässä kulumia kuten myös toisessa lonkassa. Kuten jätkälläkin.
 

Yhteistyössä