Helvetillinen lääkärireissu.. varsinki eiliseen verrattuna!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chocolatte
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Chocolatte

Aktiivinen jäsen
13.05.2007
2 239
0
36
Minun piti lähteä käyttään pojat korvakontrollissa. Otin sitte likanki mukaan kun se itki yöllä korvaansa. Alko hienosti, keskimmäinen oli terve. :D Sitte nuorimmainen ja sitä vähän itketti. Sitte vanhin ja löytyhän sieltä se tulehdus. Yskin koko reissun niin että ääni katosi välissä ja tuntu että meinannu henkeäkään saada. Kiva siinä sitte ajella sinne ja apteekkiin ja kauppaan ja kotiin..

Oli semmonen vanhempi mieslääkäri. Oli ihan mukava, mutta hitaasti se tietenki toimi niiden tietokoneiden kanssa. Sitte ku sen piti imeä nuorimmaisen korvaa, niin se teki kumman päätöksen, että lähetti minut isompien kans odotushuoneeseen ja kutsu hoitajan pitämään sitä huutavaa lasta. Viis minsaa se siellä karju niin että kuulu kans. Mahto niillä olla hauskaa ku tuo kärtynä aina harrasta jäykistelyä ja kiemurtelua.. Mutta minusta kumma päätös tuommonen. Eikö ne yleensä ota äidin pitämään että on tuttu syli ja rauhottuu paremmin?

Apteekissa meni ikä ja terveys. Ja minä kun luulin, että sieltä pääsis äkkiä niin jätin lapset autoon. Kummasti se farmaseurtti hidasteli siinä vaikka sanoin että lapset oottaa autosa. Kävin pari kertaa autossa sillä aikaa ku se värkkäs. Bimbo..

Tosi hevetillisen siitä reissusta teki se että olin ihan poikki, turvoksissa, ja nälkäinen kun en aamulla saanu mitään alas. Sitte vielä se räkiminen ja kuopus meinas sammua koko matkan... No ainaki nuo muksut oli kohtuu kiltisti.. *koputtaa puuta* vitsit ku noilla ei virta yhtään vähene vaikka ovat kipeänä. Vaativat vain sitte enempi huomiota ja ite en saa missään rakosessa levätä..

Tutun kanssa lapset on yleensä avoimempia, eli huutaa, rimpuilee ja karjuu vaan kovemmin.. Jotkut äidit ei lisäksi uskalla pitää lapsistaan kunnolla kiinni, tämä voi vaikuttaa lääkärin päätökseen.

Yhteistyössä