Helvatun 16 (marinaa)

Ukko tuli hetki sitten toista, vei kaukosaatimen kadesta ja olin kattomassa just kivaa leffaa. Nyt se makaa tossa sohvalla eika mitaan jarkevaa katto. Odottaa etta laittasin sille ruoan lautaselle. NO WAY!!!!!!
Hermot on mennyt jo moneen kertaan...
 
Wieras
ei kai silla ole sateliitti ja vaan selaa ees taas? Niin meilla ja monesti olen suunnitellut sateliitin terrorisointia, mutta jos jotain tekisin, voisi sama kayda minun kannettavalle...
 
Wieras
Tytto oli piilottanut toisen satelliitti korteista videoiden sisaan jokunen viikko sitten, mutta valitettavasti senkin mies loysi eilen.. Joten nyt on taas viela isompi valinnan vaikeus.. Taytyis keksia jotain mita se ei osais yhdistaa minuun... tulis vaikka kunnon myrsky ja repis sen lautasen mukanaan, voisin vaikka hieman avustaa...
 
meilla oli viime syksyna niin kova tuuli etta se lautanen heilahti etta ei kanavia nakynyt, pari paivaa sain rauhassa kattella telkkua.
mutta kylla jotakin tarvii keksia, eihan tata kesta kukaan |O
Jos joillain on ideoita niin nyt niita otetaan vastaan
 
Wieras
Taalla kans otetaan ideoita vastaan!!! Meilla on piilo-vieroitus kaynnissa, eli yritan saada sen jollain verukkeela pois telkkarin edesta muuta tekemaan, mutta aika hidasta hommaa |O
 
Wieras
Joo, niin taitaa olla, meillakin puoli katua autoista tyhjana, vaikka yleensa ihan taynna. Aamulla sita ihmettelin siihen asti, etta muistin mista voisi johtua, kaikki on varmaan paenneet takaisin puolaan tai minne liekkaan jouluksi, ja me joudutaan karsimaan joulu aikatauluista vaikkei joulua vieteta..
 
manc
Juu-u. alkaa kylla tekeminen loppumaan. Onneks kuiteski tama aatto oli melkeen tavallinen paiva... Taalla ei julkiset kulje edes tapaninpaivana... Vankina seuraavat kaks paivaa, ja jo nyt seinat kaatuu paalle.
 
Wieras
Tylsaa tosissaan on, aleja odottelen, ne sentaan alkaa jo Boxing Dayna, vaikka en kylla silloin varmaan jaksa kauppoihin, ainakaan keskustaan raahautua, kun se meininki ei oikein sovi minun hermoille, mutta onneksi on netti aletkin :D
 
Wieras
Sanos muuta, mies tulee vasta yhentoista paikkeilla toista, ja siihen pitas sille ruokakin tehda.. Sais ees tuon tyton nukkumaan ajoissa, mika aika epatodennakoista, niin vois yksikseen vaikka sita telkkaria tuijottaa siihen asti, vaikka ei sieltakaan varmaan mitaan katsottavaa tule. Lettuja ruetaan kohta paistamaan etta sais ees vahan aikaa kulutettua.
 
Just, sillon kun se telkku on omassa kaytossa (mika on siis tosi harvoin) niin sielta ei sitten tule yhtaan mitaan. Lahden tasta nyt iltapalukalle, see you.....
P.s koita selvita tasta illasta ja viela huomisesta paivastakin :/
Onhan meilla kylla tama 2+ :p
 

Yhteistyössä