Helvatan

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nyt riittää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nyt riittää

Vieras
maksaläiskät kasvoissa,,pitääkö varjossa istua koko kesä ettei niitä tulisi..
Aurinkorasvaa olen kyllä kiitettävästi mielestäni laittanut,ettei tulisi..mutta silti tulee...
Ja raskaana vielä,sehän niitä lisää....
Millä saan ne pois tai ainakin tehokkaasti estettyä....??

Talvella ne on hävinny olemattomiin, tai oikeestaan kokonaan. Onko tään nyt joka kesäinen riesa. Ei kivan näköinen.
Arbutin auttais,varmaan, mut ei suositella raskaana ollessa. Ja maksaa apteekissa 55?. Pieni puteli...
 

Yhteistyössä