Helvata oon mustasukkainen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äp
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äp

Vieras
Mies työskentelee esimiestehtävissä naisvaltaisella alalla. Aikaisemmin en ikinä ole ollut mustasukkainen, mutta nyt saakeli vieköön mitta täyttyi.

Kesällä useampaan otteeseen on eräs miehen alainen laittanut tekstarilla kuvia itsestään ottamassa aurinkoa, hän istumassa mökkimaisemassa, hän Ruotsin risteilyllä ja niin edelleen. Ihmettelin jo silloin, että miksi miehen pitää lomallaan pitää yhteyttä tämän naisen kanssa. Mies tosin on sanonut, ettei ole vastannut näihin viesteihin.

Tämä nainen soittaa usein töistä, saako tehdä sitä ja saako tehdä tätä, ihan itsestään selviä juttuja, joihin jopa minä ilman alan koulutusta osaisin vastata.

Miehellä oli viime kuussa syntymäpäivä ja tämä nainen oli leiponut kakun ja tehnyt kortin, joka oli täynnä sydämiä.

Viikko sitten heillä oli joku koulutus ja sen jälkeen kävivät työporukan kesken keilaamassa, sitten syömässä ja baarissa. Metrossa tämä nainen oli tullut miehen syliin istumaan hajareisin (tähän mies kertoi, että käski naista sitten poistumaan) ja pussasi suulle. Baarissa oli tehnyt tämän saman uudelleen ja harmitellut, että mies on varattu.

Nyt katsoin miehen facebook-kuvia ja huomasin tämän naisen kirjoitelleen melkein jokaisen kuvan alle, että kuinka hyvältä mieheni näyttää, silmäniskuja ja sydämiä.

Perkele kun ärsyttää!!!

Ettei olis kuitenkin miehes antanut aihetta noin hyökkäävälle käytökselle... Mitenkään puolustelematta naisen törkeää käytöstä, mutta pistää vähän epäilyttämään, kun sitä kaikkea kuulee tapahtuvan...

Mä en mitenkään usko, että kukaan nainen jatkaisi tuollaista käytöstä, ellei jossain vaiheessa olisi saanut sille jonkinlaista vastakaikuakin tai edes pienen hyväksynnän. Pari tuommoista tempausta vielä ymmärtää, mutta jos muka miehes on antanut vaan ja ainoastaan kylmää vettä niskaan ja sama meininki jatkunut jo pitkään, niin ei mene enää läpi. Kyllä miehes kusettaa nyt ja salaa jotain.

Mie oon suht helposti mustasukkainen, mutta tuossa tilanteessa varmasti vain nauraisin (jos mieskin siis pitää naista ihan vitsinä). Aika noloa toimintaa.
Kyllähän se kuulostaa aika järkeenkäyvältä että alainen yrittää mielistellä esimiestään, mutta tuo on aika överiä :D

[QUOTE="vieras";24778506]Mä en mitenkään usko, että kukaan nainen jatkaisi tuollaista käytöstä, ellei jossain vaiheessa olisi saanut sille jonkinlaista vastakaikuakin tai edes pienen hyväksynnän. Pari tuommoista tempausta vielä ymmärtää, mutta jos muka miehes on antanut vaan ja ainoastaan kylmää vettä niskaan ja sama meininki jatkunut jo pitkään, niin ei mene enää läpi. Kyllä miehes kusettaa nyt ja salaa jotain.[/QUOTE]

Juuri näin.

Jos mies antaisi kunnon pakit ja antaisi kuvan, että naisen käytös oikeasti on tökeröä ja jopa noloa, niin ei nainen sitä jatkaisi. Mutta todennäköisesti on antanut naisen istua hajareisin päällään ja vielä "ottanut" sen suukon vastaan jne. Eihän nyt kukaan nainen väkisten voi hajareisin tulla syliin suukottaan ja vielä onnistua siinä...?

No huh. En ole kyllä noin törkeää käytöstä koskaan nähnyt saatika tuollaisesta kuullut. Oletko varma, ettei miehesi ole antanut aihetta käytökseen? Kuulostaa vain niin uskomattomalta jos miehesi ei ole ollut mukana jutussa... Ikävä tilanne. Luulisi että miehesi olisi pistänyt pelin poikki ajat sitten...

En usko, että mies olisi rohkaissut naista jatkamaan. Tässä ei ole myöskään kyse siitä, että nainen voisi kuvitella jotenkin reittä pitkin pääsevänsä töissä parempaan asemaan, sillä ylennys olisi mahdollista ainoastaan jos mieheni saisi potkut.
Nainen on sitä paitsi miestä melkein kymmenen vuotta vanhempi.

peraatteessa miehesihän voisi nostaa syytteen seksuaalisesta häirinnästä, jos nainen tulee kiinni. Ja tosi vaikea uskoa että tulee ihan noin vain, pitää olla tosi sekopäinen nainen.

Voi kyllä ne naiset voi jatkaa jos eivät vaan sa selkeetä kieltoa ja harva mies tajuaa sellasta antaa.

Sanot miehelles ettet hyväksy sen naisen käytöstä ja että siitä on tehtävä loppu. Ei työkaverit käyttäydy tuolla tavalla.

Näin on. Miehet on usein liian kohteliaita ja ystävällisiä kieltääkseen tollasen flirtin. Toinen vaihtoehto on kyllä se, että on saanut jonkinlaista vastakaikua.

Joka tapauksessa aika avointa ja tökeröä tyrkkyilyä sen naisen puolelta..

peraatteessa miehesihän voisi nostaa syytteen seksuaalisesta häirinnästä, jos nainen tulee kiinni. Ja tosi vaikea uskoa että tulee ihan noin vain, pitää olla tosi sekopäinen nainen.

Juuri näin.

Jos miehesi haluaa oikeasti tuosta eroon, niin jo suora kielto ja tuosta sanominen, että häiritsee seksuaalisesti saa kyllä taatusti naisen kauemmaksi. (eriasia mitä sen jälkeen kuulee puhuttavan...)

No huh. En ole kyllä noin törkeää käytöstä koskaan nähnyt saatika tuollaisesta kuullut. Oletko varma, ettei miehesi ole antanut aihetta käytökseen? Kuulostaa vain niin uskomattomalta jos miehesi ei ole ollut mukana jutussa... Ikävä tilanne. Luulisi että miehesi olisi pistänyt pelin poikki ajat sitten...

Enpä tiedä törkeästä, mutta minulle tulee mieleen kaksi vaihtoehtoa
a) miehestäsi on hauskaa saada huomiota myös muilta naisilta (kukapa ei haluaisi tuntea olevansa haluttu, vaikka sitten noin typerällä tavalla) ja nuo kakaramaiset söpöhöpö-viestit hivelee hänen itsetuntoaan
b) se nainen on enemmän kuin vähän yksinkertainen.

[QUOTE="alkup.";24778599]En usko, että mies olisi rohkaissut naista jatkamaan. Tässä ei ole myöskään kyse siitä, että nainen voisi kuvitella jotenkin reittä pitkin pääsevänsä töissä parempaan asemaan, sillä ylennys olisi mahdollista ainoastaan jos mieheni saisi potkut.
Nainen on sitä paitsi miestä melkein kymmenen vuotta vanhempi.[/QUOTE]

Ei se välttämättä ole rohkaissut, mutta tuskin on tehnyt riittävän jämäkästi selväksi, että tuollainen käytös saa loppua. Mä olettaisin, että jos mies sanoisi ensin kunnolla, että ei halua yhteydenottoja jos ei kyseessä ole tärkeä työasia, ehkä poistaisi fb-kavereista ja sanoisi, että lähentelyt saa loppoa NYT, nainen tajuaisi olla ihmisiksi, ja jos ei tajuaisi, viimeistään kunnon nolaaminen lopettaisi lähentelyt.

Onko se nainen viehättävä? Siis sillälailla hyvännäköinen, että miehes vois tykätä?

Rehellisesti sanottuna on todella viehättävä, varmasti kauniimpi kuin minä. Mies on kertonut tämän naisen tehneen ennen mallintöitä tms. pr-juttuja. Minun tietääkseni miehellä ei ole mitään erityistä viettiä vanhempiin naisiin, joten ei oikein selity niinkään. Tosin nainen ei näytä päivääkään yli 30-vuotiaalta.

Laittaako sun mies koskaan sille mitään kommentteja facebookissa (tiedätkö)? Tai viestitteleekö?

Sitä piti vielä kysyä, että kauanko tätä on jatkunut? Ajattelin vaan, että jos miehesi ei vastaile viesteihin eikä flirttaile takaisin, niin luulisi sen naisen ajan mittaan edes kyllästyvän yrittämään?

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä