Helv*tin luonnonkiharat, kertokaa hyvät hoitotuotteet näille!!!

  • Viestiketjun aloittaja "kuottarulla"
  • Ensimmäinen viesti
"kuottarulla"
Mulla on ihan jumalattoman paksu, karhea ja pörröinen luonnonkihara tukka. Kertokaas kohtalotoverit, mitkä on parhaat silottavat ja kosteuttavat shampoot ja hoitoaineet tällaiselle tukalle?? Cutrinin Chooz-suoristussuihke mulla on, koska joudun aina käymään tän pehkon pesun jälkeen läpi suoristusraudalla, mut ei siitä hirveesti apua oo...
 
"kuottarulla"
"mies"
Taas aika käytännöllisiä naisia... :) Makuuni on enemmän nainen, joka todella laittaa niitä hiuksia ja jolla on vahva tukka - niin teen itsekin. Voin myös hyvin pitää myös pukua esim. ilman solmiota joskus arkena kun se on maailmanluokkaa tasoltaan, en toki näillä keleillä.

Tällaiset asiat ovat nautinnollisia, jos niihin asennoitouu oikein eikä niin hirveän käytännöllisesti joka kerralla. Arkea tarvitaan, mutta sen ei minusta saisi olla elämän keskus...
 
fionacurls
Itse olen käyttänyt jo useamman vuoden Avedan Be curly - curl enchanceria, joka erottelee kiharat ja korostaa niitä. Valitettavasti sitä ei saa marketeista vaan olen tilannut sen netistä.
Kiharoille hiuksille kannattaa käyttää shampoita ilman sulfaatteja ja siliconeja, jotka tuppaavat kuivattamaan. Jos sekään ei auta, voit kokeilla pestä pelkällä hoito aineella.
Voit lukea lisää hoitoaineella pesemisestä blogistani
http://fionacurls.blogspot.fi/ , jonka olen omistanut kiharoille hiuksille ja niiden hoitoon!
 

Yhteistyössä