Helsinkiläiset, onko lapsenne ulkoilleet päiväkodin kanssa tällä viikolla?

• Viestiketjun aloittaja "tiina"
  • Ensimmäinen viesti
Onhan nuo. Kerran päivässä ovat pipahtaneet - isojen ryhmä, siis. Tänään sanoivat, että jos pysyy samanlaisena asteet, niin kävisivät ihan vartin mittaisen happihyppelyn ottamassa. Muuten ovat sisätiloissa.

"lastenhoitaja"
meillä ei isot eikä pienet ole ulkoilleet. Aika tuskaisiahan nuo sisäpäivät on, mutta tänäänkin -22 ja tuuli 9 m/sekunnissa niin todettiin että ei sinne vaan mitään asiaa ole.

"Miu"
Meillä päiväkodissa ulkoilevat 2 kertaa päivässä, myös pakkasella. Lämmintä vaan päälle!
Ei kylläkään asuta Helsingissä, mutta ei niin kaukanakaan, joten kelit on ihan samat.

Eilen olivat puolit tuntia ja alkuviikosta taisivat olla kerran myös tunnin, mutta hyvä vaan etteivät ole olleet. Ulkoilen itse lasten kanssa illalla jos koen tarpeelliseksi. Nyt on tosiaan niin kylmä että musta on hyvä että pystyy koko ajan seuraamaan että lapset pysyy liikkeessä, eikä niin että 20 lasta ja kolme tätiä isolla pihalla.

Alkuviikosta ulkoili jopa noi pienemmätkin lyhyitä aikoja.

"tiina"
Eilen olivat puolit tuntia ja alkuviikosta taisivat olla kerran myös tunnin, mutta hyvä vaan etteivät ole olleet. Ulkoilen itse lasten kanssa illalla jos koen tarpeelliseksi. Nyt on tosiaan niin kylmä että musta on hyvä että pystyy koko ajan seuraamaan että lapset pysyy liikkeessä, eikä niin että 20 lasta ja kolme tätiä isolla pihalla.

Alkuviikosta ulkoili jopa noi pienemmätkin lyhyitä aikoja.
just hain pojan tarhasta. Ulkona aivan järkyttävän kylmä, pakkasta "vain"
-19 astetta, mutta kova tuuli niin ei siellä pystyis tosiaankaan 15min pidempään ulkoilemaan, nytkin oli 200metrin matkalla naamat aivan umpijäässä.

"alma"
Ovat ulkoilleet vähän aikaa. Tänä ollaan tosin oltu kotona, joten tästä päivästä en tiedä. Minulle sanottiin, että pakkasraja on pienillä -10 kaikissa Helsingin päiväkodeissa, mutta luulisi, että riippuu aika paljon tuulestakin.

Yhteistyössä