Helsinki Cupin limudiskossa rohkea meno

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jgdklbf
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SeOlinMinä:
Itseasiassa useimmissa kyllä. Suomi ei kyllä ole mikään maailman irstaimpia maita.
No mikäs on maailman irstain maa? Saudit, siellähän pannaan laillisesti alle 10-vuotiaita lapsia?
Iiiihanaa, kohta päästään taas mamuihin. :whistle:

hm.. just tuossa luen kirjaa prinsessan tyttäret. Mutta silti yleistää ei saa.

Suomalaispoikien futisjoukkueen kanssa eri maissa turnauksissa ja leireillä on kaikkialla ollut ihan vastaava nuorten tyttöjen joukko näitä urheilijapoikia kuolaamassa. Pojat ovat toki nauttineet huomiosta, mutta suomalaisen hitaina (?) eivät ole varsinaisesti syttyneet niin, että urheilu olisi jäänyt kakkoseksi. Toisilta joukkueenjohtajilta olen kuullut myös tilanteista, joissa tytöt väkisin ovat pyrkineet poikien hotellihuoneisiin, ja suomalaishuoltajat ovat pitäneet yöllä vahtia käytävällä. Sama meininki on ollut riippumatta siitä, ollaanko oltu Pohjois-, Keski- vai Etelä-Euroopassa.

Alkuperäinen kirjoittaja joukkueenjohtaja:
Suomalaispoikien futisjoukkueen kanssa eri maissa turnauksissa ja leireillä on kaikkialla ollut ihan vastaava nuorten tyttöjen joukko näitä urheilijapoikia kuolaamassa. Pojat ovat toki nauttineet huomiosta, mutta suomalaisen hitaina (?) eivät ole varsinaisesti syttyneet niin, että urheilu olisi jäänyt kakkoseksi. Toisilta joukkueenjohtajilta olen kuullut myös tilanteista, joissa tytöt väkisin ovat pyrkineet poikien hotellihuoneisiin, ja suomalaishuoltajat ovat pitäneet yöllä vahtia käytävällä. Sama meininki on ollut riippumatta siitä, ollaanko oltu Pohjois-, Keski- vai Etelä-Euroopassa.

Näinhän se menee. Kaikki uus ja erilainen saa hameväkeen vipinää.

Parempaa menoa siellä Gothia Cupissa on :)
Olipa ne hienoja aikoja, kun oltiin 15v ja siellä oli ruotsalaisia poikia. Kaupasta lättöliä ja pelien välissä pyörimään kisadiskossa ja sen jälkeen pusikoissa.

Eipä kaduta pätkääkään ja samaa suosittelen muillekkin tiukkapipoille ja omille lapsille.
PS: ei niitä tauteja eikä lapsia tule, kun käyttää ehkäisyä..

mistä te vanhukset päättelelitte ettei tytöillä ollut hauskaa?? hehän vain tanssivat ja nauttivat ja pitivät hauskaa! haloo eikö täällä saa jätkille tanssia ilman että on kasvatettu huonosti ja me tytöt alistutaan???

Alkuperäinen kirjoittaja Repa:
Parempaa menoa siellä Gothia Cupissa on :)
Olipa ne hienoja aikoja, kun oltiin 15v ja siellä oli ruotsalaisia poikia. Kaupasta lättöliä ja pelien välissä pyörimään kisadiskossa ja sen jälkeen pusikoissa.

Eipä kaduta pätkääkään ja samaa suosittelen muillekkin tiukkapipoille ja omille lapsille.
PS: ei niitä tauteja eikä lapsia tule, kun käyttää ehkäisyä..

Mites Repa niitä lapsia voi tulla jos sä homostelet ruotsalaisten poikien kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja tyttö 16v:
mistä te vanhukset päättelelitte ettei tytöillä ollut hauskaa?? hehän vain tanssivat ja nauttivat ja pitivät hauskaa! haloo eikö täällä saa jätkille tanssia ilman että on kasvatettu huonosti ja me tytöt alistutaan???

Hei me ollaan pissiksii...

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Pöh, tuohan on vain se vaihe kun nautitaan siitä omasta seksuaalisuudesta ja testataan vetovoimaa, mitä uskaltaa jne.. BB-livepanojen aikakaudella voi tuskin mitään kovin siveellistä keskiaikaista käytöstä teineiltäkään odottaa?

Jos mun tyttäreni huvittelisi noin LIMUdiscossa futispoikien kanssa menemättä tanssia, vihjailua ja kielareita pidemmälle, asia olisi ok. Oikeasti.

Ei se pystyis, vaan hullaantus niin että siitä alkas kaipuu muille maille

Alkaisin oikein mielelläni brassikomistuksen anopiksi, puhumattakaan siitä että olisi sitten hyvä syy vierailla itsekin tuossa ihanassa maassa. :) Mä en aio tehdä tyttärieni kohdalla samaa virhettä kuin mun kohdalla tehtiin, eli en tee seksuaalisuudesta mitään hyipahaa asiaa; se asenne on se mikä johtaa usein vain ylilyönteihin.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja näin:
Pöh, tuohan on vain se vaihe kun nautitaan siitä omasta seksuaalisuudesta ja testataan vetovoimaa, mitä uskaltaa jne.. BB-livepanojen aikakaudella voi tuskin mitään kovin siveellistä keskiaikaista käytöstä teineiltäkään odottaa?

Jos mun tyttäreni huvittelisi noin LIMUdiscossa futispoikien kanssa menemättä tanssia, vihjailua ja kielareita pidemmälle, asia olisi ok. Oikeasti.

Ei se pystyis, vaan hullaantus niin että siitä alkas kaipuu muille maille

Alkaisin oikein mielelläni brassikomistuksen anopiksi, puhumattakaan siitä että olisi sitten hyvä syy vierailla itsekin tuossa ihanassa maassa. :) Mä en aio tehdä tyttärieni kohdalla samaa virhettä kuin mun kohdalla tehtiin, eli en tee seksuaalisuudesta mitään hyipahaa asiaa; se asenne on se mikä johtaa usein vain ylilyönteihin.

:D

Tosi ihana Henkirikoksiin kuoli Brasiliassa viime vuonna 15O henkilöä päivässä, eli yli 50000 tuhatta henkeä.

no huhuh antakaa nuorten elää! ehkä niillä on mennykki vähän yli ja joo ne ois voinu käyttäytyy paremmin mut kyllä tollane suomalaine teiniki saattaa vähä villiintyy ku näkee brassi komistuksen ... ja jos on antanu nyt niitä tansseja ja kielisuudelmia tai jos on lempi vähän leiskunut mitä sitte? se ei tarkota että tyttö olisi huora. ootte itekkin ollu nuoria,ja tiiätte nää kuviot silti teillä on pokkaa tulla haukkumaa nuorii suomalaisii tyttöjä tänne huoriksi c'moon jotai rajaa sentää.