Helsingistä on löytynyt nainen joka osaa taskuparkkeerata autonsa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Onhan. Se on yleisesti tunnettu tosiasia että naiset ovat todella huonoja peruuttamaan ja myös parkkeeraamaan. Viimeksi kun kävin ostarissa niin eräs nainen tylysti alkoi peruuttaa ulos ruudusta ja olisi törmännyt etuajo-oikeutettuun jos tämä ei olisi osannut varoa.
Mikä ihme siinä on, että yhden tai kahden kokemuksen perusteella leimataan aina kaikki??? Oli asia mikä hyvänsä. Minä kyllä hallitsen niin peruuttelut, kuin parkitkin - myös siellä ostarissa ja vieläpä peilien kautta. Sinne "ostarille" olis muuten ihan turha edes lähteä, jos ei näitä hallitsisi. T: nainen
 
vierailija
Mikä ihme siinä on, että yhden tai kahden kokemuksen perusteella leimataan aina kaikki??? Oli asia mikä hyvänsä. Minä kyllä hallitsen niin peruuttelut, kuin parkitkin - myös siellä ostarissa ja vieläpä peilien kautta. Sinne "ostarille" olis muuten ihan turha edes lähteä, jos ei näitä hallitsisi. T: nainen
Yksittäistapaus. Ei saa yleistää.
 
vierailija
Mikä ihme siinä on, että yhden tai kahden kokemuksen perusteella leimataan aina kaikki??? Oli asia mikä hyvänsä. Minä kyllä hallitsen niin peruuttelut, kuin parkitkin - myös siellä ostarissa ja vieläpä peilien kautta. Sinne "ostarille" olis muuten ihan turha edes lähteä, jos ei näitä hallitsisi. T: nainen
No tämä. Puhumattakaan peräkärryn kanssa ajamisesta ja peruuttamisesta.
Mutta päin persettähän tuo parkkeerasi, kun yhtään ei ajatellut edessä eikä takana olevia autoilijoita, että miten he pääsevät pois ruuduistaan. Pelisilmä puuttui kokonaan.
 

Yhteistyössä