M
Mama the Strange
Vieras
Siinähän se kysymys jo tulikin... Eli mitä edullisia yöpymispaikkoja löytyy Helsingin seudulta? Ei tarvitse olla keskustassa. Kaupungin Itäpuoliset paikat käyvät myös erittäin hyvin.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Tää menee jo varmaan mainostamiseksi, mutta itsepä kysytte. Tilaa Scandic-hotellin ilmainen kanta-asiakaskortti, ja yövy sillä kortilla hotellissa. Niiden nettisivuilta löytyy millä hinnoilla sen kortin kanssa milloinkin pääsee yöpymään.
Alkuperäinen kirjoittaja vivian:Mikä on halpa sulle, se voisi auttaa hjelppaamisessa? Mulle halpa on esimerkiksi Sokos Hotel Aleksanteri, 79 ?/yö... Mutta jollekin se on kallis.
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja vivian:Mikä on halpa sulle, se voisi auttaa hjelppaamisessa? Mulle halpa on esimerkiksi Sokos Hotel Aleksanteri, 79 ?/yö... Mutta jollekin se on kallis.
Tuo on kyllà pààkaupungissa erittàin halpa,mielestàni siis. Onko keskustassa? Hinta viikonloppuna vai viikolla?
Alkuperäinen kirjoittaja vivian:Pakko kommentoida tota omena-hotellia, että ei se enää ookkaan niin halpa kuin ennen. Helsingissä yö Omena-hotellissa maksaa 72 ?... Ja kyllä jos valita pitää niin valkkaisin sen 7 e kalliimman sokos-hotellin, jossa kuitenkin on sitä palveluakin ja aamiainen jne...
Alkuperäinen kirjoittaja vivian:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja vivian:Mikä on halpa sulle, se voisi auttaa hjelppaamisessa? Mulle halpa on esimerkiksi Sokos Hotel Aleksanteri, 79 ?/yö... Mutta jollekin se on kallis.
Tuo on kyllà pààkaupungissa erittàin halpa,mielestàni siis. Onko keskustassa? Hinta viikonloppuna vai viikolla?
Tarkistin hinnan päivällä 14.2.-15.2., eli siis la-su yö. Ja on keskustassa![]()
Mielestäni halpa myös.
Alkuperäinen kirjoittaja vivian:Alkuperäinen kirjoittaja vivian:Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:Alkuperäinen kirjoittaja vivian:Mikä on halpa sulle, se voisi auttaa hjelppaamisessa? Mulle halpa on esimerkiksi Sokos Hotel Aleksanteri, 79 ?/yö... Mutta jollekin se on kallis.
Tarkistin hinnan päivällä 14.2.-15.2., eli siis la-su yö. Ja on keskustassa![]()
Mielestäni halpa myös.
Tarkistin uudelleen, ja se olikin 69 ?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Black Dahlia:Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:Tää menee jo varmaan mainostamiseksi, mutta itsepä kysytte. Tilaa Scandic-hotellin ilmainen kanta-asiakaskortti, ja yövy sillä kortilla hotellissa. Niiden nettisivuilta löytyy millä hinnoilla sen kortin kanssa milloinkin pääsee yöpymään.
Kuinka paljon alee tolla suurin piirtein saa? Ja kauanko kestää kortin saaminen?
Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Ota eurohostel.
Se on hyvällä paikalla ja edullinen. Olen ollut siellä aikoinaan usein. Reilut parikymppiä yö.
Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Ota eurohostel.
Se on hyvällä paikalla ja edullinen. Olen ollut siellä aikoinaan usein. Reilut parikymppiä yö.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Hotelli Ava on edullinen ja hinta/laatusuhde oikein mainio! Pistäs tuo googleen! Tosin tänne saa varata ajoissa, että saa varmasti huoneen silloin kun tarvii!
Alkuperäinen kirjoittaja lol :):Tähän siirryin silloin, kun presidentistä ei saanut enää huonetta halvalla.