Duunipaikka Ei oikee hotsittas, mut voin ajatellaAlkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 13:14 Ansu-78 kirjoitti:Miten ois Cantina West?
Mulla tuli kans mieleen Cantina West,mut ymmärrän kyllä ettei hirveesti kiinnosta mennä sinne jos oot siellä duunissa...Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 13:16 DakotanEmo kirjoitti:\Duunipaikka Ei oikee hotsittas, mut voin ajatellaAlkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 13:14 Ansu-78 kirjoitti:Miten ois Cantina West?
Ok, ymmärrän... unohdetaan siis se. Bakersis en oo käyny mut mulle nyt käy melkeimpä mikä paikka vaan kuhan siel saa hyvää ruokaa eikä tarvii tiskata...Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 13:16 DakotanEmo kirjoitti:\Duunipaikka Ei oikee hotsittas, mut voin ajatellaAlkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 13:14 Ansu-78 kirjoitti:Miten ois Cantina West?
Tarkoitatko Omenapuuta vai oonko ihan hakoteillä????Toi Baker's näyttää ihan ok paikalta,vaikka tykkään tosi paljon myös Cantinan ruoista,mut ymmärrän,ettei työpaikalle varmasti vapaa-aikanaan kukaan kaipaa ....Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 13:36 Ansu-78 kirjoitti:Mikäs ravintola se on mikä on siin Sling inin vieres? Tai siis samassa rakennuksessa siin alhal ku sling in on siin portaiden yläpäässä... olihan selvä sepostus...
Hehei, oot saanu koneen taas toimintaan... :wave: En meinaa omenapuuta vaan... niin ku nyt sit muistas sen nimen. Siin on leffateatteri samassa rakennuksessa... mietin et oisko se nyt sit ollu toi Amarillo. Noloo... mun Helsinki-tietämys on niin pepusta kun olla voi. Tosin Sling iniin mä löytäsin vaikka silmät kiinni ku siel tuli sinkkuaikoina käytyä ottamas pari mustikkashottii ja niit niin petollisen hyviä paukkuja...Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 13:54 Tanjuska-77- kirjoitti:\Tarkoitatko Omenapuuta vai oonko ihan hakoteillä????Toi Baker's näyttää ihan ok paikalta,vaikka tykkään tosi paljon myös Cantinan ruoista,mut ymmärrän,ettei työpaikalle varmasti vapaa-aikanaan kukaan kaipaa ....Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 13:36 Ansu-78 kirjoitti:Mikäs ravintola se on mikä on siin Sling inin vieres? Tai siis samassa rakennuksessa siin alhal ku sling in on siin portaiden yläpäässä... olihan selvä sepostus...
Onko se Santa Fe? Tiiän kyllä tasan mitä paikkaa tarkotat, mutta nimi on mullakin hakusessa...Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 13:36 Ansu-78 kirjoitti:Mikäs ravintola se on mikä on siin Sling inin vieres? Tai siis samassa rakennuksessa siin alhal ku sling in on siin portaiden yläpäässä... olihan selvä sepostus...
Bakers jytää *cornu* Ei tosiaankaan pitkä matka jatkopaikkaan, base kin on ihan kulmillaAlkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 20:58 DakotanEmo kirjoitti:\Onko se Santa Fe? Tiiän kyllä tasan mitä paikkaa tarkotat, mutta nimi on mullakin hakusessa...
Mä annan ääneni Bakersille, koska jatkopaikkaan ei oo sit pitkä matka
Mäkin toivon. Hyvää ja lämmintä ruokaa ekana . Ja sitte mielellään ei tosiaan humppaa, mutta ei myöskään sitä iänikuista jumpjumpjump-musaa. *nirsoko*Alkuperäinen kirjoittaja 01.02.2007 klo 22:15 mirena04 kirjoitti:No mulle ainaski on melkoisen sama missä tavataan. Tai no, jos saa esittää toivomuksen niin ei mihinkään humppapaikkaan
mulle ainakin sopii tuo paikaks minne mennä syömään,mutta itse en sinne kyllä sitten syömisen jälkeen jää.EN viihdy siellä Biletysmerkeissä yhtään.Mutta syömään KYLLÄAlkuperäinen kirjoittaja 02.02.2007 klo 00:44 DakotanEmo kirjoitti:No jos mie nyt sit kilautan tuonne baker'siin? Huomenna pistän varauksen meneen 19hlö :wave: Jos jollakin on tätä vastaan jotakin niin sanokoon sen nyt tai vaietkoon iäksi, amen :saint:
Mukana olet :wave:Alkuperäinen kirjoittaja 06.02.2007 klo 14:23 papuneiti harmaana kirjoitti:Oonko mä vielä mukana laskuissa?? Vai jäinkö ulos menosta? :wave: