Helsingin Sanomat se jaksaa jatkaa päivästä toiseen kirjoittaa yleisön luettavaksi misandristisia juttuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mutta täällä palstalla et kykene käyttäytymään edes gramman vertaa mummoarvolle sopivasti
on tehnyt valitettavasti tässä pienessä piirissä mummoista vitsin 😢

mutta kyllä me osataan rajata se vitsi tänne ja arvostaa kaikkia muita mummoja
Katsokaa palstan uusimmat ketjut. Rummojankkaaja linkitti vaalipropagandavideon, jossa herjataan mm. demareita ja vihreitä. Hän käyttää S-ryhmän kaupoaketjun nimeä jatkuvasti halventavassa merkityksessä.
Kaaduttaja on vainonnut kirjoituksiani hyvin kauan ja levittänyt minusta valheita. Minun ei tarvitse kunnioittaa tuollaista persuretaletta vaan annan hänelle takaisin monin verroin potut pottuina, silmä silmästä ja hammas hampaasta.

Katsokaa palstan uusimmat ketjut. Rummojankkaaja linkitti vaalipropagandavideon, jossa herjataan mm. demareita ja vihreitä. Hän käyttää S-ryhmän kaupoaketjun nimeä jatkuvasti halventavassa merkityksessä.
Kaaduttaja on vainonnut kirjoituksiani hyvin kauan ja levittänyt minusta valheita. Minun ei tarvitse kunnioittaa tuollaista persuretaletta vaan annan hänelle takaisin monin verroin potut pottuina, silmä silmästä ja hammas hampaasta.
Hienoa, kristillistä puhetta! Tuohon ei ateisti pystyisi!

Kirjoitusvirheistä päätellen
👵🏻🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺😵‍💫

Kaasuttaja on vainonnut kirjoituksiani hyvin kauan ja levittänyt minusta valheita. Minun ei tarvitse kunnioittaa tuollaista persuretaletta vaan annan hänelle takaisin monin verroin potut pottuina, silmä silmästä ja hammas hampaasta./korjasin d-lyöntivirheen

Yhteistyössä