Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kallio on aikamoinen persläpi.Kamppi, Töölö, Kallio ja näistä Kamppi&Kallio suosikkeja.
En kyllä haluais että joku narkki päivystää mun kulmilla tai yöllinen bileväki oksentelee antaumuksella ulko-ovella ja pitkin katuja. Kaduilla on myös ihmispaskaa/koiranpaskaa, rikottuja tuoppeja, kusta ja oksennusta!Kamppi, Töölö, Kallio ja näistä Kamppi&Kallio suosikkeja.
Jollas on aikamoisessa autoilumotissa. Muuten ihan kiva paikka budjata.En kyllä haluais että joku narkki päivystää mun kulmilla tai yöllinen bileväki oksentelee antaumuksella ulko-ovella ja pitkin katuja. Kaduilla on myös ihmispaskaa/koiranpaskaa, rikottuja tuoppeja, kusta ja oksennusta!
En muuttaisi mihinkään keskustan alueelle. Minusta ihan järkyttäviä paikkoja asua. Itä on taas sitten lähi-itäläisiä tai afrikkalaisia täynnä muutamaa paikkaa lukuunottamatta.
Mielummin joku rauhallinen ja puhdas Jollas/Paloheinä/Haltiala/Itäsalmi tai muu luonnonläheinen mesta.❤ Näissä sielu lepää ja saa rahoilleen vastinetta.
Kallio on aika laaja alue. Kalliossa kämppä ollut vuosikymmeniä eikä ole ollut valittamista. Kallion lukio oli tytölle ihan ok.Kallio on aikamoinen persläpi.
Sehän siitä rauhallisen juuri tekee.❤Jollas on aikamoisessa autoilumotissa. Muuten ihan kiva paikka budjata.
Kyllä siellä ramppaa ahkerasti porukkaa muun muassa Mäkelänkadulta ja Ruusulankadulta!Kallio on aika laaja alue. Kalliossa kämppä ollut vuosikymmeniä eikä ole ollut valittamista. Kallion lukio oli tytölle ihan ok.
Ja mitä narkkareihin tulee niin ovat olleet siinä Diakonissalaitoksen "tornissa" asukkeina eikä heistä ole ollut mitään häiriötä. Tarja Halosen asunto on kadun toisella puolella.
Kallio on aika laaja alue. Kalliossa kämppä ollut vuosikymmeniä eikä ole ollut valittamista. Kallion lukio oli tytölle ihan ok.
Ja mitä narkkareihin tulee niin ovat olleet siinä Diakonissalaitoksen "tornissa" asukkeina eikä heistä ole ollut mitään häiriötä. Tarja Halosen asunto on kadun toisella puolella.
Kyllä siellä ramppaa ahkerasti porukkaa muun muassa Mäkelänkadulta ja Ruusulankadulta!
Minkä kukakin sitten katsoo häiriöksi…
Olen kyllä kuvaillut siellä teillä päin. Muun muassa piikkejä ja huumeroskia on maassa.
Näin just.Tuttuja seutuja vuosien takaa. Silloin oli Hesarin kulmat täynnä juoppoja ja aamuvarhain jo oluella. Huumeet eivät paikkaa katso. Nykyisessä kotikaupungissani ruiskuja löytyy ihan keskustan puistosta ja muista keskustan paikoista, huumekauppaa käydään keskellä kirkasta päivää.
Kallio on täynnä rottia. Tulevat vanhoihin asuntoihin jopa sisälle. WC- pönttöjen kannet kannattaa pitää kiinni, varmuudeksi pistää tiiliskivi painoksi kannen päälle.Kallio on aikamoinen persläpi.
Muistaakseni sä vastustat huumeidenkäyttötiloja? Mieluimmin näet sitä kadulla?Näin just.
Todistin kesäkaudella kun Kurvin metroasemalla toinen käyttäjä auttoi pistämään huumeet toisen jalkaan. Ihmiset kävelivät tottuneesti ohi runsain joukoin, eivätkä välittäneet tuon taivaallista. Itseäni tapahtuma sykähdytti ja kiinnosti sen verran että jäin seuraamaan toimitusta - halusin mielenkiinnosta myös nähdä miten muut ihmiset reagoivat tapahtumaan.
Mielestäni on suurta sairautta että sallimme tällaista! Lapsetkin pitävät moista ihan normaalina toimintana.
Kai tämä on omalla tavallaan myös tabu josta ei edes haluta puhua, tai sanotaan ”minkäs teet”.
Jos minä saisin päättää niin tehtäisi hyvinkin paljon ja kaupunki olisi siisti kaikista päihteiden käyttäjistä!
Laajasalohan on pilattu ylirakentamisella. Ollaan puolison kanssa molemmat sieltä kotoisin. Ehdotin joskus että muutettaisiin sinne takaisin mutta siellä on suhteessa niin paljon henkirikoksia niin ei halua. Ja tosiaan joka rakennuskelpoinen maatilkku on tungettu täyteen kerrostaloja.Ainiin. Ap:n kysymykseen!
Olen asunut Laajasalossa meren rannalla.