Helsingin kevät vauvat 2009

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mamma-1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Moi

Huomasin sun viestin vasta nyt, ei tämä palsta vaikuta kovin aktiiviselta. Meille myös tulossa esikoinen huhtikuussa, la 14.4. Asutaan miehen kanssa Itä-Helsingissä. Meillä on aika sekalainen kaveripiiri, jossa on paljon sekä lapsellisia että lapsettomia, joten ihan tyhjän päälle tässä ei lapsen synnyttyäkään varmaan jouduta.
Kirjoitan enemmän tuolla huhtikuisissa odottajissa. Säkin olet näköjään käynyt siellä ilmoittautumassa, mutta et ole muuten ollut siellä kirjoittelemassa.
Oon muuten myös saman ikäinen kuin sä, jos spostiosoitteesi numerot merkitsee syntymävuotta..
Kuinkas raskaus on nyt sujunut, joko maha on pulpahtanut esiin? Mulla on ihan viimeisen viikon-kahden aikana tullut ihan selvä maha eikä tavalliset vaatteet enää mahdu päälle. Muuten lähinnä väsyttää ja selkääkin särkee, pahoinvointi on onneksi unohtunut.

t. Tilia

En ole täällä juurikaan vieraillut lähiaikoina, niin huomasin viestisi vasta äskettäin. Parempi myöhäään kuin ei milloinkaan =)
Kivaa "tavata" tuleva mamma, jolla noinkin lähellä laskettuaika omaan :wave:
Mulla on vain muutama perheellinen kaveri ja heillä tietenkin oma kiireinen elämä lasten kanssa, muut ovatkin sitten ns.ikisinkkuja ja heistä tietenkin vähän erkaantunut elämäntilanteen myötä.. Välillä on ollut kyllä aika surku olo, et tätäkö mun elämä nyt onkin!! :o
Mutta, nyt jo odottaa niin kovasti tätä uutta tulokasta, ettei meinaa malttaa millään..
Minne menette synnyttämään ja käyttekö valmennuksessa? Tiedättekö sukupuolen?..Jos saa udella..
Me mennään naistenklinikalle ja käydään viiskulmassa valmennuksessa..Tuleva isi on ollut tosi hienosti mukana kaikessa ja yrittänyt ymmärtää kaikki valitukset ja narinat. Mulla on ollut meinaan aika inhottava lonkkasärky melkein koko raskauden ajan. Se on välillä vaatinut hermoja kestää..Muuten, kyllä nyt olotila ihan ok, masu vaan jo pullottaa aika lailla..Mutta, hyvä niin! Painoa tullut n.6,5 kg tähän asti ja kuulemma ihan poikamaha, vaikka tyttöä odottammekin
:heart: Mutta, olisi kiva kuulla susta enemmänkin h-hetkeä odotellessa...(ainiin..olen -79)

T.Heidi

Yhteistyössä