Helsingin keskusta tyhjenee ihmisistä ja yrityksistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
elliIlmoita asiaton viesti
7:18
Ei mikään ihme. Mitä tahansa meidän nuoret haluaakin, sen pitää olla jotain, mitä ei oo kavereilla. Sitten kun joku asia halutaan, se tilataan, vaikka Saksasta. Itse taas en löydä kokoja Helsingin keskustan liikkeistä, eikä liki 60-v. tarvitse joka kevät uutta vaatekaappia.Kahviloissa taas on joka putiikissa samat valikoimat, ja kun oon käynyt talouskoulun, niin on kiva laittaa kahvipöytään itse tehtyä. En tiedä, miksi lähtisin Helsingin keskustaan.

Tämä kommentti on naseva. Maailma muuttuu ja me sen mukana.

Yritysten ja asuntojen tarve Helsingin keskustassa perustui ostovoimaisten perussuomalaisten varaan, mutta kun Helsinkiä hallitsevat vihervasemmistolaiset päättivät estää perussuomalaisten pääsyn keskustaan rajoittamalla autoilua niin keskustan elinvoima romahti.

Yritysten ja asuntojen tarve Helsingin keskustassa perustui ostovoimaisten perussuomalaisten varaan, mutta kun Helsinkiä hallitsevat vihervasemmistolaiset päättivät estää perussuomalaisten pääsyn keskustaan rajoittamalla autoilua niin keskustan elinvoima romahti.
Juuri näin. Ostovoima siirtyy kehäteiden kauppakeskuksiin, koska niihin pääsee autolla ja pysäköinti on ilmaista.

Eiköhän totuus ole venäläisten turistien poissaolossa.
Kenellä muulla on varaa törsätä kalliisiin muotilaukkuihin kuin venakoilla?
Eivät he tukkineet keskustaa autoillaan.
Persuilla on huono tyylitaju. Rivät he tarvitse erikoisliikkeitä.

Yhteistyössä