Helsingin kaupunki murhaa asunnottomia- pakkas-yö ulkona voi viedä hengen

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
no mutkun sanot et nistin pitää olla ilman ni oo säkin ilman
Et taida tuntea yhtään aitoa nistiä?
Eivät he halua olla nistejä…he haluavat irti huumeista.

Miksi minun pitää olla masturboimatta? Ei minun tekemäni aiheuta pahaa vaan hyvää ja kuten sanoin, on se ihan inhimillistä ja normaali asia.

Etkö sinä pidä masturbointia normaalina?
 
9MM
Et taida tuntea yhtään aitoa nistiä?
Eivät he halua olla nistejä…he haluavat irti huumeista.

Miksi minun pitää olla masturboimatta? Ei minun tekemäni aiheuta pahaa vaan hyvää ja kuten sanoin, on se ihan inhimillistä ja normaali asia.

Etkö sinä pidä masturbointia normaalina?
Höh etkö tajuu sä et pysty olla 6kk ilman masturbointia. Nistil sama homma ei pysty olla ilman. Mitä hyvää su masturbointi aiheuttaa? Etkö pysty vastustaan himojasi? Jos himoja ei pysty vastustaa on vähän niinkuin eläin. Mut koita olla ees kuukaus masturboimatta jos et pysty ni anna nisteille korvaushoito
 
Höh etkö tajuu sä et pysty olla 6kk ilman masturbointia. Nistil sama homma ei pysty olla ilman. Mitä hyvää su masturbointi aiheuttaa? Etkö pysty vastustaan himojasi? Jos himoja ei pysty vastustaa on vähän niinkuin eläin. Mut koita olla ees kuukaus masturboimatta jos et pysty ni anna nisteille korvaushoito
En tajua. Minusta noita asioita ei voi rinnastaa.

Pystyn vastustamaan himojani, en ole monta kertaa päivässä sormi pimpussa vaikka haluttaakin.

Masturbointi on hyvää lantionpohjajumppaa. Masturbointi helpottaa myös kuukautiskipuja jos niitä on, minulla ei todin ole. Masturbointi on myös itsensä koskettelua ja hyväilyä. Ihminen kokee tarvetta tulla kosketetuksi.

Mielestäni nisteille pitäisi tarjota muitakin vaihtoehtoja kuin lisää huumeita. Vieroitus olisi ihan paikallaan, kaikki voittaa. Tai jopa pakkohoito.
 
Viimeksi muokattu:
9MM
En tajua. Minusta noita asioita ei voi rinnastaa.

Pystyn vastustamaan himojani, en ole monta kertaa päivässä sormi pimpussa vaikka haluttaakin.

Mielestäni nisteille pitäisi tarjota muitakin vaihtoehtoja kuin lisää huumeita. Vieroitus olisi ihan paikallaan, kaikki voittaa. Tai jopa pakkohoito.
no nisti on koukus huumeeseen ja sä sormettamiseen. Teil on eri päihteet. Säkään et pysty luvata olla ilman masturbaatiota eikä nisti pysty olla ilman pirii eihän sekään ketään haittaa muutakuin käyttäjää sä oot överi seksikäs.
 
no nisti on koukus huumeeseen ja sä sormettamiseen. Teil on eri päihteet. Säkään et pysty luvata olla ilman masturbaatiota eikä nisti pysty olla ilman pirii eihän sekään ketään haittaa muutakuin käyttäjää sä oot överi seksikäs.
Huumeidenkäyttäjä vahingoittaa itseään ja ympärillä olevia.

En masturboi kuin sopivina hetkinä, pystyn siis kontrolloimaan masturboimistani.

Nisti vaikka tappaa saadakseen aineita.
 
Ja mistä sä tiedät ettei sun masturbointi nakerra sua? Tuntuuko tyhjälle ku oot saannu orkun? Ja tulee katumus. Jos oot puol vuotra ilman ni sit uskon.
Koska olo on sen jälkeen hyvä.
Ei tule katumusta eikä ole tyhjä olo.

Seksuaalisuus on ihan normaali asia.
Oletko luottanut johonkuhun joka on väittänyt muuta?
Seksuaaliset fantasiatkin ovat ihania ja erittäin normaaleja.❤
 
9MM
Koska olo on sen jälkeen hyvä.
Ei tule katumusta eikä ole tyhjä olo.

Seksuaalisuus on ihan normaali asia.
Oletko luottanut johonkuhun joka on väittänyt muuta?
Seksuaaliset fantasiatkin ovat ihania ja erittäin normaaleja.❤
no suostuisitko jos mies ehdottais et otetaan toinen mies mukaan? Seksiin mitä sä aattelisit jos mies ehdottais tommosta?
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
Nokun sä oot seksuaali addikti siinä missä narkki on huumé. Siis kiihottaako sua jos sun mies panee toista naista ja sä katot vierestä?
En ole addikti, seksuaalisuus on osa ihmistä. Huumeet eivät ole.

Riippuu miehestä. Karvista en suostunut jakamaan. Muiden kanssa ei ollut väliä - kyllä kiihotti, mutta enempi me naiset touhuttiin keskenämme.

Aihe on karannut.😬 Lopetetaanko?
 
mun on myönettävä et muakin kiihottaa se ajatus mut se toinen mies ei sais puhuu mulle sanaakaan koska oon kuiteksi arvon tunteva. Mut mul vaan 16cm ja joskus fantasioin et nainen sais yli 20cm ja jostain syyst se kiihottaa mua en oo ite musta sukkanen persoona mut kaiken pitäis olla avointa oon kait bi curius. Mul on ollut kolme naista samaan aikaan sängys ja nyt mua kiihottais nähä toiste päin. Mä en tiedä miks mut ainakin ajatuksis
Seksi on ihana asia.❤

Nyt menen nukkumaan. Kauniita unia ja seksifantasian kuvia kun nukahdat.🤗
 
vierailija
60-LUVULLA oli joku murhattu tälleen lumipenkassa nukkunut kuolleena- kämmenessään puristi jotain sankari-mitalia Suomen sodasta...

Tuon jälkeen jotkut heräsi, kun huomasivat kai jotkut että hommassa ehkä jotain pielessä- ja alkoi jonkinlaista toimintaa- mm tuli yösuoja asunnottomille- ja tuonkin sai kai aikaan vain äärivasemmistolaisten nuorten aktivistien ryhmä
 
vierailija
Lispetti kujalla.

toki ongelmaisilla asunottomuutta- mutta miksi esim muissa pohjoismaissa ongelmaisillakin on asunnot-

luuleeko että ongelmainen voi elää asunnottomana?

Tosin tällä sivuutetaan koko asunto-tilanne- eli kyse on että valta rahastaa asumisella ja siksi hinnat pidetään korkealla ja asuntoja ei tehdä tarpeeksi- jne.-

moni myös ongelmat kärjistyy kun ei ole asuntoa- esim alkoholi, jne- töissähän ei voi käydä ilman asuntoa, jne..
 
vierailija
Lispetti kujalla.

toki ongelmaisilla asunottomuutta- mutta miksi esim muissa pohjoismaissa ongelmaisillakin on asunnot-

luuleeko että ongelmainen voi elää asunnottomana?

Tosin tällä sivuutetaan koko asunto-tilanne- eli kyse on että valta rahastaa asumisella ja siksi hinnat pidetään korkealla ja asuntoja ei tehdä tarpeeksi- jne.-

moni myös ongelmat kärjistyy kun ei ole asuntoa- esim alkoholi, jne- töissähän ei voi käydä ilman asuntoa, jne..
Suomessa saa kyllä asunnon, jos oikeasti sellaisen hlauaa ja pystyy sen pitämään. Eli ei välittömästi pistä asuntoa paskaksi tai jätä toistuvasti vuokraa maksamatta. Toki sitten, jos on jo monta kertaa todistanut, että ei osaa ottaa vastuuta asunnosta, niin sellaista ei enää annetakaan, eikä pidäkään. Aika monta mahdollisuutta yhteiskunta Suomessa antaa ihmiselle, mutta jotkut vain sössii asiansa kerta toisensa jälkeen. Riippuvuus on sairaus, mutta aika moni ei halua apua ongelmaansa. Silloin se pakkohoito voisi olla paikallaan. Saat asunnon ja lämpimän ruoan, jos samalla sinut vieroitetaan huumeista. Mutta tämä ei taida kovin monelle kelvata, kun kivempaa olis saada asunto ja jatkaa perseilyä.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Boldaajaharmaa taas hysterisoi...

Suomessa on lähes mahdottomuus joutua asunnottomaksi, jos nyt itsellä on yhtään kykyä olla pöljäilemättä.

Täällä on maailmanlaajuisestikin lähes ainutlaatuinen "asunto ensin"-sääntö, eli oli mikä narkkijuoppo tahansa, niin
1) ensin katto pään päälle
2) sen turvin aletaan työskennellä sen Repen kanssa, jolla on enemmän voimavaroja työstää asioita lämpimässä, kuin pakkasessa.

Toki jos se kämppä ei kelpaa tai on pakko ördätä, niin sit ei kukaan voi mitään.
Tuo nyt on täysin asiasta mitäätietämätön ärsyttäjä- jota ilmeisesti aiheen tuleminen julkisuuteen vaivaa.

Oman kansamme tuhoaminen on ihan samanlainen natsirikos mitä natsi-saksassa tehtiin juutalaisille, vaikka porvaristo tekeekin nyt homman taloudellisella keskitysleirillä ja mm. Helsingin asunnottomuudella.
 
Juu, ei kaikki kykene asua omillaan omassa asunnossa, tällöin on tarjottava ”laitosmallia” (asumisyksikkö) jossa on oma asunto, mutta sosiaalialan ammattilaiset ovat tukena 24/7.

Mielestäni tulisi kiinnittää kuitenkin huomiota siihen missä nämä asumisyksiköt ovat. Miksi ne ovat Helsingin keskustassa jopa kalliissa historiallisissa kauniissa rakennuksissa? Vuokrat ja kulut näissä keskustan asumisyksiköissä ovat tähtitieteelliset!
Tai miksi lähellä lasten leikkipaikkoja, jonne huumeiden käyttäjät jättävät likaisia neuloja?

Mikä vika on teollisuusalueessa tai paikassa jossa huumeidenkäyttäjät eivät aiheuta hämminkiä? Ymmärrän kyllä, että huumeidenkäyttäjien tulisi olla mahd. normaalisti ihmisten keskelle sijoitettuna, mutta millä tuloksin? Täytyy seurata mitä hyötyä tästä on ollut ja mitä haittoja. Haittoja ei saisi piilotella!
Kuinka moni asumisyksikön elätti kuntoutuu?

Lisäksi, ongelma ei mene pois jos mahdollistamme huumeiden käyttöä!
Joku muunlainen ratkaisu tähän on löydettävä.

Joku sanoi että Lispetti on kujalla. Lispetti ei ole kujalla. Olen toki aktiivisena helsinkiläisenä ottanut asioista selvää ja jopa tutustunut näihin asumisyksiköihin, haastatellut jopa näitä narkomaaneja, ja antanut informaatiota tutulle toimittajalle kuvineen. Innostuin kun tutun lapsi joutui hepatiittihoitoihin leikittyään likaisella huumeruiskulla. Valitettavasti aihe oli ilmeisesti niin arka, että Hesarin toimittaja ei saanut tehdä tästä juttua.🤷‍♀️
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä