Helsingin Herttoniemenrannan pikkutaaperoiden hiekkalaatikkopartiot hoi

Me oltiin paikalla Ketturepun kanssa kymmenen jälkeen, mutta muita ei näkynyt. Mentiin pojan kanssa siihen isompaan puistoon sitten leikkimään kun Ketun piti lähteä kotiinpäin. Poika ei oikein arvostanut sitä delfiinipuistoa...Josko sitten seuraavalla kerralla onnistuisi!
 
Anteeksipyyntö kaikille, ei päästy tänään tyttelin kanssa tulemaan! Mulla on ollut huono olo koko aamun (ei en ole raskaana:) enkä uskaltanut siksi lähteä puistolle. Onneksi olo menee koko ajan parempaan suuntaan, eli kyseessä ei sittenkään taida olla oksennustauti kuten pelkäsin!

Toivottavasti mekin päästään ensi tapaamiskerralla mukaan:) En nyt uskalla ehdottaa huomista miitinkipäiväksi, kun ei voi vielä tietää mihin olo tästä kehittyy... Mutta ensi viikolla suunnataan taas Tuorinniemeen!

 
Heippa taasen,

Oliskos taas yritystä treffata? Olis meinaa kiva saada tää puistotoiminta käyntiin ennenku alkaa ruokailut ens kuun alussa ku aattelin et olis kiva käydä syömässä neidin kanssa tuoriksessa kun olis ilmasta ruokaa tarjolla :)
 
Lähdetään torstaiaamuna reissuun, ja palaillaan vasta sunnuntaina takaisin Helsinkiin. Mutta maanantaina ollaan taasen puistossa, jos vaan terveenä ollaan :kieh:

Miten olis siis treffit ensi maanantaina? Olis kiva nähdä teitä =)
 
Terveisiä mualta:) Palailtiin juuri sivistyksen pariin, ja ei kun hieekistreffejä vahvistamaan!!

Eli nähdään huomisaamuna delfiinipuistossa kymmeneltä/ kymmenen jälkeen:)! Pidetään peukkuja, että saadaan nauttia aurinkoisesta säästä:)
 
Boogie, eilisten treffien lopuksi sovittiin treffit perjantaille ja taas kympin kieppeille mut ihan siihen tuoriksen puistoon ja sinne aidatulle pihalle.

Mä joudun tässä nyt tietty sit perumaan sen, koska mä kattelin tossa kalenteria ja mulla itellä on menoa sillon pe-aamuna... Ei teistä kukaan oo yli-innokas Babybio kävijä?
 
En tiiä tullaanko perjantaina, kun on ysiltä neuvolan lääkäri ja se on ihan eri suunnalla. taidetaan mennä Hertsikan leikkipuistoon vaan. En oo koskaan käyny babybiossa, laiskuutta vaan. Onkos siellä ihan taaperoitakin?
 
Herve!

Palattiin takas maalta kaupunkiin tänään, eli puisto kutsuu säävarauksella taas torstaiaamuna:) Lähteekös kukaan mukaan? Tällä kertaa peesissä on mulla loppuvko:n hoidossa oleva sukulaislapseni, joten ollaan liikkeellä hiukan isommalla kokoonpanolla!
 
Moi, on ollut vähän kiireitä, sukulointia ja kaiken hyvän päälle junuorilla flunssaa ja ärhäkkä hengitystietulehdus... jos tämä tauti kohta hellittäis sekä kesä ja kelit saapuisi niin alkaisi puistoilu taas maistua!!
 

Yhteistyössä