O
ostaja
Vieras
Kertokee maalaiselle mistä Helsingistä löytää parhaimmat äitiysvaatevalikoimat? Eritoten housupuolta..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Stockan vauvaosasto, Bebes, joka on Kampin keskuksen yläkerroksissa, Kämpin H&M.
Alkuperäinen kirjoittaja edellinen vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Stockan vauvaosasto, Bebes, joka on Kampin keskuksen yläkerroksissa, Kämpin H&M.
Tai itse asiassa Kämpin H&M:llä on usein koot loppu, paremmin löytyy Jumbon, Sellon tai Ison Omenan H&M:ltä.
Alkuperäinen kirjoittaja -:Zarassakin on jotain, mutta ihan tosi vähän.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja -:Zarassakin on jotain, mutta ihan tosi vähän.
Joku on näin sanonut aiemminkin, mutta itse en ole koskaan sieltä löytänyt...?!
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja -:Zarassakin on jotain, mutta ihan tosi vähän.
Yksi rekillinen on tavannut olla siinä kohdassa kun tila levenee oikealle siitä sisääntulon jälkeen. Tavallaan vastapuolella kuin kassat.
Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja -:Zarassakin on jotain, mutta ihan tosi vähän.
Yksi rekillinen on tavannut olla siinä kohdassa kun tila levenee oikealle siitä sisääntulon jälkeen. Tavallaan vastapuolella kuin kassat.
Siis keskustan Zarassa?
Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja -:Alkuperäinen kirjoittaja ---:Alkuperäinen kirjoittaja -:Zarassakin on jotain, mutta ihan tosi vähän.
Siis keskustan Zarassa?
Just siellä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos kaikille vastanneille, nämä mainitut paikat tiedänkin, ja sinne suuntaan, mutta onko vielä jotain muita lisää? H&M:n housujen pituudet eivät nykyisin valitettavasti riitä (kumma juttu!!)