Helsingin äiskät!

Teitä huhuilee kohta 25- vuotias 2kk:n ikäisen prinsessan äiti Herttoniemestä (ja aivan tuore tapaus tällä palstalla)!

Olen asunut Helsingissä reilun vuoden verran ja ystäviä on täällä tasan nolla! :ashamed: Jotenka asialle on vihdoin ja viimein aika tehdä jotain, ettei koko äitiysloma mene surkutellessa sitä, miten ujo täytyy ihmisen olla, ettei edes uusiin ihmisiin osaa enää tutustua!

Kaipailen siis ystäviä, tuttavia, kavereita ihan vaikka vaunutteluun, shoppailuun taikka kahville. Enkä pistäisi vastaan, jos joku haluais lähteä joskus ilman lastakin vaikka leffaan tai ihan viihteellekkin :D

Olisi kiva saada seuraa äideistä, joilla suunnilleen samanikäistä jälkikasvua, vaikka eipä sillä kyllä niin väliä ole jos vanhempiakin lapsukaisia sattuu olemaan.

Minun on helppo tästä metrolla liikuskella kumpaan suuntaan tahansa, niin ei niin hirmusti ole väliä mistä suunnalta sitä seuraa löytyis. Toki olisihan se oikein ihanata jos ihan vallan naapurustoon olisi joku mahtava mamma eksynyt, niin ei tarvi kovin kauas lähteä juoruilemaan :LOL:

Rohkeasti kaikki minulle vastailemaan, jookos? Ja jos sattuu paljon yksinäisiä mammoja ilmaantumaan niin järjestetään oikein kimppa(kivat) tapaamiset!
 
enpä ole yhtään ystävää enkä edes kehnompaa kaveria vuodessa löytänyt. Minulla 2 kk vanha poika ja 7 v tyttö. En ole ihan naapurissa, tosin muutto sille suunnalle on ollut mielessä. Toisaalta ei tämä hakunilakaan ihan mahdottoman matkan päässä ole. Minulla on ikää 36 vuotta, mutta ei sitä juuri huomaa :D olis tosiaan kivaa kun sais vähän omaakin elämää.
 
Täällä 26-vuotias äiti Helsingin Haagasta ja poitsu 6kk. Olisi tosiaan kiva saada seuraa muista äideistä! :wave: Harmi vaan ei päästä tuonne Selloon maanantaina kun pitää ehtiä jo viideksi treeneihin koiran kanssa..Mutta jospa sitten viimeistään syyskuussa päästään mukaan ellette treffaile jo aiemmin. :D
 
Heippa!

Täällä olis 29 -vuotias 5 kk tytön äiti Herttoniemenrannasta, ja mustakin olisi kiva löytää lisää mammaseuraa täältä kotonurkilta vaunulenkkeilyyn, yleiseen hengailuun ja niin pois päin! Olen puhelias tapaus, joten juoruiluseuraakin musta saa, hih! :)
 
Täällä on syyskuussa 2v täyttävän pojan äiti Tammisalosta, ihan Herttoniemen naapurista. Pikkukakkosen laskettuaika on 23.1. Kiva olisi saada täältä läheltä uusia kavereita niin itselle kuin lapsellekkin :) Itse olen kohta 26v.
 
Moi!

Täällä myös yksi yksinäinen 27- vuotias, 2,5 kk tytön äiti Pohjois-Haagasta. Olen muuttanut Helsinkiin puolitoista vuotta sitten, enkä ole löytänyt samassa elämäntilanteessa olevia ystäviä täältä. Kaipailisin kanssa niin vaunuilu-, kuin juttuseuraakin. Eikä viihteelläkään käynti kuulosta yhtään hassulta :) Vaikken ihan naapurissa asukkaan, täältä pääsee tosi helposti kulkemaan joka suuntaan. Olisi kiva saada seuraa..
 
Beep
Moikka,

Mä toivoisin kanssa uusia ystäviä, mutta musta ei ihan tässä elämäntilanteessa saa sellaista päiväsaikaan-missä-tahansa tavattavaa ystävää, koska olen aika sidottu kotiini. (Kaksi lasta, toinen diabeetikkotaapero, toinen vastasyntynyt) mutta lapsethan kasvavat yms.

Mä en helposti tutustu, tai siis on äärettömän vaikeaa löytää pitkäkestoisia suhteita netin kautta tai muutenkin näin aikuisiällä. Ihmisten on niin helppo vain lopettaa, kun ei enää kiinnosta. :'(

Mä olen huumorintajuinen, herkkä, tavallinen, mut kuitenkin erikoinen tapaus. Puhelias, mietteliäs, erittäin lojaali jos ystäviä ollaan ym.

Mä karsastan kaikkia isoja ihmisryhmiä, en osaa olla niissä oma itseni. Massatapaamiset ei siis kiinnosta. Pärjään paremmin yksinkin, kuin ryhmissä, joissa ei ole kotoisa lämmin olotila (harvassa on). Jos oot vähän "tällänen" myös, olis kiva jos ottaisit yhteyttä vaikka yv:llä. Niin asumme Vuosaaressa ja olen 33 vee.
 
Bongasin Teidät, kun etin itsekkin seuraa. Olen 30v. ja odotan esikoistani (LA 26.12.) Asustellaan avokin kanssa Herttoniemessä, täällä "vanhalla puolella". Olisi kiva löytää mamma-kontakteja jo tässä vaiheessa, niin olis sitten seuraa ja vertaistukea saatavilla äippälomalla =) Mukavaa viikon jatkoa kaikille!
 
Täälläkin olisi mamma vailla seuraa, koulu alkaa esikoisella tiistaina ja sen jälkeen kotona olo on "pakollista" -kesä kun ollaan keskisuomessa aikalailla oltu, sieltä siis hesaan muutettiin puolitoista vuotta sitten. Nyt asutaan jakomäessä, esikoisen seurana meillä on myös 4vuotias tyttö (esikoinen myös tyttö ) ja 3kk poika. =)
Itse olen 27vee ja olen sitä mieltä että ikä on vain numero...

Ilmoitelkaahan minullekin jos ryhmä tapaamista meinaatte niin mielellään tulen, yytä muistan varmasti paremmin käydä katsomassa kuin tät ketjua, mutta voi minut myös lisätä vaikka meseen tai laittaa sähköpostia, osoitteet pitäisi löytyä profiilista. =)

Olisi kyllä tosi mukava saada syksyn iltoihin tai miksei päiviinkin seuraa kahvitteluun, ulkoiluun tai ihan mihin vaan. =)
 
Heipat kaikille!

Laittakaa toki mullekin viestiä, mikäli ootte tapaamassa toisianne. Voisin liittyä seuraan, mikäli sopii. Asustelen täällä Laajasalossa ja täältä pääsee nopeesti liikkumaan mihin päin tahansa :)

Pienesti itsestä (kuin seuranhakuilmoituksessa konsanaan
:p ).. Täytän 26 näillä näppäimillä ja samoihin aikoihin odotellaan meidän vauvelia saapuvaksi. Tykkään ulkoilla (kunhan ei sada kaatamalla) ja myös kahvi maistuu. Eli seuraa musta saa kahvitteluun, lenkkeilyyn ja ihan vaan kuluttumaan aikaa ilman sen kummempaa tarkoitusta.

Toivottavasti kuullaan ja nähdään :wave:
 

Yhteistyössä