Helppoja tarjottavia??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
Poitsulla olisi synttärit ja pitäisi keksiä jotain helppoa tarjottavaa koska itse raskaana ja vuodelevossa pitäisi suunnilleen olla,jotain pientä saa hommata :( mutta haluaisin kuitenkin järkätä jotain kivaa syndeille ;/
Antakaa leipomis ideoita ja jos jollain kivoja tekemis ideoita niin niitäkin otetaan vastaan kiitollisena :)

Suolasena tarjottavana jauhelihakierteet:

Ota lehtitaikina levyt sulamaan.
Paista jauheliha (400g) ja sulata joukkoon koskenlaskija sulatejuusto.
Kauli taikinalevyjä hiukan isommiksi, ja levitä täytettä levyille. Rullaa levyt ja leikkaa siivuiksi. Paista 225°C n. 15min.

Alkuperäinen kirjoittaja Endless Sacrifice:
Suolasena tarjottavana jauhelihakierteet:

Ota lehtitaikina levyt sulamaan.
Paista jauheliha (400g) ja sulata joukkoon koskenlaskija sulatejuusto.
Kauli taikinalevyjä hiukan isommiksi, ja levitä täytettä levyille. Rullaa levyt ja leikkaa siivuiksi. Paista 225°C n. 15min.

Hyvältä kuulostaa ja helpolta,kiitos :)

Lisää ideoita otetaan vastaan,varsinkin juuri tuon ohjelman suhteen :/
Mitä voisi keksiä 6-vuotiaille pojille ilman hirveitä riehumisia ja ettei itse tarvitse mukana olla,mies kyllä tietty hoitaa paljolti tuon puolen...

Jätskikakku on meillä ollut muutes kova sana (en aina jaksa vääntää täyskäriä ).

Ohjelmanumerosta menee lahjojen avaus eli siteen vasta avataan kun kaikki on jo paikalla, mä hoksasin tän vasta viime vuonna (lapset täytti silloin 5 ja 7, ja neljä vuotiaasta asti oon noille järjestäny kaverisynttäreitä ).

Yhteistyössä