helppoja ja HALPOJA kotiruokia?

  • Viestiketjun aloittaja Kaisa
  • Ensimmäinen viesti
Hernekeitto, vellit-puurot, tonnikalapasta, kananmunakastike, perunamuussi ja seuraavana päivänä muussista perunavelli; yleensä keitot on halpoja. Myös lihat ja makkarat kannattaa ostaa alesta s- marketeista
 
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Kaalikeitto on ehdottomasti halvin..

Perunamuussi, johon saa vaihtelua laittamalla porkkanaa ja lanttua sekaan, siihen jauhelliha kastike..
pinaattimuussi on muuten ihan sairaan hyvää!! Ja halpaa :)
Ja terveellistä;ja kun leipoo leivät ja kahvileivät itse, niin säästää pitkän pennin myös
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Kaalikeitto on ehdottomasti halvin..

Perunamuussi, johon saa vaihtelua laittamalla porkkanaa ja lanttua sekaan, siihen jauhelliha kastike..
pinaattimuussi on muuten ihan sairaan hyvää!! Ja halpaa :)
Ja terveellistä;ja kun leipoo leivät ja kahvileivät itse, niin säästää pitkän pennin myös
Aivan! Mä vaan tykkään laittaa sämpylätaikinaan aina ties mitä, vähintään grahamia on oltava ja jotain makua, mutta ne onkin halpoja. Spelttiä käyttäisin mutta on ihan sikakallista leipään.
 
No paljon noita tulikin jo! Mutta porkkanasosekeitto on todella halpaa ja hyvää :) Siihen oon tehnyt viel sämpylät ite kylkiäiseksi ja keitetty kananmuna niin hyvää on ja HALPAA! :p Ja kun tekee ison kattilan niin voi osan pakastaa ja saa sit nopeeta pikaruokaa tarvittaessa =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gaselli:
Alkuperäinen kirjoittaja Becka:
Alkuperäinen kirjoittaja Gabriela:
Kaalikeitto on ehdottomasti halvin..

Perunamuussi, johon saa vaihtelua laittamalla porkkanaa ja lanttua sekaan, siihen jauhelliha kastike..
pinaattimuussi on muuten ihan sairaan hyvää!! Ja halpaa :)
Ja terveellistä;ja kun leipoo leivät ja kahvileivät itse, niin säästää pitkän pennin myös
Joo sämpylöitä kun tekee vaik neljänlitran taikinan kerralla ja pakkaseen nini syö pitkään ja halvalla.. samoin pulalt yms..

Pitääkin kokeilla tota pinaattimuussia se ei oo tullutkaan mieleen..
 

Yhteistyössä