Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:^ No kun ei ilmesty. Murr. Lasken TAAS laatikot.
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaankakara:yks tähti puuttuu :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:eli tähtien pitäs tulla laatikoihin 5, 16, 21, 25 ja 31? oon laittanu ne tähdet tuhannesti uusiks niihin mut ei |O
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:eli tähtien pitäs tulla laatikoihin 5, 16, 21, 25 ja 31? oon laittanu ne tähdet tuhannesti uusiks niihin mut ei |O
![]()
6,17,22.26,32
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:eli tähtien pitäs tulla laatikoihin 5, 16, 21, 25 ja 31? oon laittanu ne tähdet tuhannesti uusiks niihin mut ei |O
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:eli tähtien pitäs tulla laatikoihin 5, 16, 21, 25 ja 31? oon laittanu ne tähdet tuhannesti uusiks niihin mut ei |O
![]()
6,17,22.26,32
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:eli tähtien pitäs tulla laatikoihin 5, 16, 21, 25 ja 31? oon laittanu ne tähdet tuhannesti uusiks niihin mut ei |O
![]()
6,17,22.26,32
![]()
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Alkuperäinen kirjoittaja samperi:Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:eli tähtien pitäs tulla laatikoihin 5, 16, 21, 25 ja 31? oon laittanu ne tähdet tuhannesti uusiks niihin mut ei |O
![]()
6,17,22.26,32
![]()
![]()
![]()
Eli samoihin lokeroihin, missä kohtaa kalenterissa on tähdet, ei silleen, et laskee ne
Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaankakara:en löydä sitä yhtä tähteä mistään :kieh: kohta menee hermo.............
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:En nyt kyllä yhtään tajua mitä tuolla veitsellä pitää tehdä! Ja pitääkö tuon punaisen nallen päähän löytää myös pallo? :headwall: